Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 5 Decembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Schimbare atributii fisa postului

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Va rugam sa ne oferiti sprijin in legatura cu urmatoarea situatie: pana la momentul pandemiei de coronavirus, angajatii cu functia de referent din cadrul compartimentului Relatii Publice, Marketing si Proiecte culturale, pe langa alte activitati in cadrul compartimentului (participarea la proiecte educaionale, vernisaje, etc.) efectuau situruri ghidate in muzeu. In perioada pandemiei a fost interzis organizarea tururilor ghidate, vizitatorii avand la dispozitie texte de sali explicatii audio constatandu-se ca aceasta modalitate de vizitare este mult mai eficienta. Astfel, Consiliul de administratie a hotarat renuntarea la tururile ghidate, referentii, pe langa sarcinile specifice compartimentului (activitati de marketing, organizarea evenimentelor culturale, participarea la vernisaje, etc.) fiind desemnati sa asigure, in expozitia temporara si in expozitia de baza, securitatea si integritatea patrimoniului, impreuna cu personalul de supraveghere, prin decizie managerial comunicata acestora sub semnatura de luare la cunostinta. In acest moment avem un salariat, care, desi a semnat in urma cu 7 luni de luare la cunostinta, a trimis conducerii muzeului o solicitare prin care doreste sa isi retraga semnatura de pe acel document pe motiv ca nu isi poate asuma responsabilitatea integritatii pieselor de arta, din cauza comportamentului vizitatorilor. Va rugam sa ne comunicati daca exista un cadru legal prin care un salariat isi poate retrage semnatura de pe un document (care nu are legatura cu datele cu caracter personal), daca poate refuza sarcinile incredintate de catre un superior si daca poate sa nu respecte o hotarare a Consiliului de Administratie. Ce masuri ar trebui sa ia institutia intr-o astfel de situatie fata de salariat?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Schimbare atributii fisa postului

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 apr 2023.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Angajarea raspunderii

Nov302024

Gestionare fonduri europene

de Florentina Buzea valabil la 30 Nov 2024
Intrebare: Pentru majorarea salariului primarului si viceprimarului cu un procent de pana la 50% pentru gestionarea de fonduri europene, este nevoie sa se emita dispozitie de catre primar? Ce facem in situatia in care nu exista primar, ci doar viceprimar cu atributii de primar? Isi semneaza singur dispozitia?
Iul172023

Activitatea de voluntariat nu reprezinta vechime in munca

de Nedelcu Alexandra valabil la 17 Iul 2023
Intrebare: Voluntariatul este recunoscut ca vechime in munca?
Iul152019

Cumul contracte de munca si program de lucru

de Nedelcu Alexandra valabil la 15 Iul 2019
Intrebare: O persoana angajata la Inspectoratul Scolar Judetean cu contract individual de munca cu norma intreaga pe perioada nedeterminata cu program de lucru de luni pana vineri intre orele 8-16 in functia de auditor solicita angajarea la o primarie in functia de administrator public cu timp partial un sfert de norma Persoana solicita program de lucru intre orele 16-18 sau sambata primaria are ...
Oct282018

Reorganizare institutie publica si preluare personal

de Nedelcu Alexandra valabil la 28 Oct 2018
Intrebare: In subordinea CL am avut activitatea de cultura si prin hcl am transformat-o in Centru Cultural ca institutie publica cu personalitate juridica si infiintat postul de director general ,directorul care era incadrat a cerut incadrarea pe un alt post....inferior...am omis in hcl sa scriu preluarea personalului...pot numi pe altcineva pana completez prin alta hotarare si acest aspect? Postul vacant ...
x