Cum utilizez site-ul
PortalInstitutiiPublice.ro este un serviciu premium, accesibil doar pe baza de abonament platit.
Pentru a avea acces la informatiile din PortalInstitutiiPublice.ro trebuie sa va inregistrati si sa va activati contul, achitand contravaloarea abonamentului.
Accesati sectiunea drepta/sus a portalului - „Creare cont nou”. Odata completate toate campurile cerute, apasati butonul "Inregistrare cont". Veti primi imediat, in casuta de email pe care ne-ati furnizat-o, un mesaj prin care sunteti rugat sa confirmati inregistrarea in portal si link-ul pentru descarcarea unei facturi proforma.
Imediat ce se confirma plata abonamentului, contul dvs. devine activ si puteti utiliza informatia din portal:
1. puteti accesa toate intrebarile si raspunsurile din toate domeniile existente in portal.
De exemplu, daca va intereseaza ceva legat de concediile medicale faceti clic pe butonul „Concedii” si apoi alegeti subdomeniul „Concediu medical”, din subdomeniile care se deruleaza in partea stanga a ecranului. In centrul ecranului vor aparea toate intrebarile si raspunsurile postate pana acum in portal cu privire la aceasta tema.
Fiecare intrebare are postat numele autorului care a oferit solutia si data la care solutia a fost oferita.
2. puteti trimite chiar dvs. intrebari specialistilor nostri.
Daca niciuna dintre intrebarile aflate in sectiunea de concediu medical nu se aseamana cu problema cu care va confruntati, puteti trimite specialistilor intrebarea dvs. din sectiunea "Adreseaza o intrebare" aflata mereu in partea stanga sus a ecranului.
Pentru o desfasurare optima, utilizarea serviciului de consultanta telefonica (pentru intrebari din domeniul legislatiti muncii) se face in limitele unui acces echilibrat si eficient. Astfel fiecare apel telefonic va fi dedicat solutionarii unei singure intrebari, care trebuie sa fie formulata clar si concis, astfel incat sa poata fi clarificata intr-o convorbire de cel mult 15 minute. Acest lucru ne permite sa oferim asistenta de calitate si sa sprijinim un numar cat mai mare de clienti in solutionarea rapida a problemelor de legislatia muncii.
Pentru o desfasurare optima, utilizarea serviciului de consultanta telefonica (pentru intrebari din domeniul legislatiti muncii) se face in limitele unui acces echilibrat si eficient. Astfel fiecare apel telefonic va fi dedicat solutionarii unei singure intrebari, care trebuie sa fie formulata clar si concis, astfel incat sa poata fi clarificata intr-o convorbire de cel mult 15 minute. Acest lucru ne permite sa oferim asistenta de calitate si sa sprijinim un numar cat mai mare de clienti in solutionarea rapida a problemelor de legislatia muncii.