Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 6 Iulie 2025 Un produs marca Rentrop&Straton
  •   « Iulie 2025 »  
    D L M M J V S
    71011 12 
    13 14 1516 17 18 19 
    20 2122 23 24 2526 
    27 28 29 3031
  • De ce sa va inregistrati?
    • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
    • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 7.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca si cel fiscal-contabil.
    • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 2.544,15 lei (TVA inclusa)
    • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
    • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
    • NOU: Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3.479 lei (TVA inclusa).
  • Raspunsuri recente
  • Help


Cum utilizez site-ul

PortalInstitutiiPublice.ro este un serviciu premium, accesibil doar pe baza de abonament platit.
 
Pentru a avea acces la informatiile din PortalInstitutiiPublice.ro trebuie sa va inregistrati si sa va activati contul, achitand contravaloarea abonamentului.
 
Accesati sectiunea drepta/sus a portalului - „Creare cont nou”. Odata completate toate campurile cerute, apasati butonul "Inregistrare cont". Veti primi imediat, in casuta de email pe care ne-ati furnizat-o, un mesaj prin care sunteti rugat sa confirmati inregistrarea in portal si link-ul pentru descarcarea unei facturi proforma.
 
Imediat ce se confirma plata abonamentului, contul dvs. devine activ si puteti utiliza informatia din portal:
 
1. puteti accesa toate intrebarile si raspunsurile din toate domeniile existente in portal. 
 
De exemplu, daca va intereseaza ceva legat de concediile medicale faceti clic pe butonul „Concedii” si apoi alegeti subdomeniul „Concediu medical”, din subdomeniile care se deruleaza in partea stanga a ecranului. In centrul ecranului vor aparea toate intrebarile si raspunsurile postate pana acum in portal cu privire la aceasta tema.
Fiecare intrebare are postat numele autorului care a oferit solutia si data la care solutia a fost oferita.
 
2. puteti trimite chiar dvs. intrebari specialistilor nostri.
 
Daca niciuna dintre intrebarile aflate in sectiunea de concediu medical nu se aseamana cu problema cu care va confruntati, puteti trimite specialistilor intrebarea dvs. din sectiunea "Adreseaza o intrebare" aflata mereu in partea stanga sus a ecranului.
Pentru o desfasurare optima, utilizarea serviciului de consultanta telefonica (pentru intrebari din domeniul legislatiti muncii) se face in limitele unui acces echilibrat si eficient. Astfel fiecare apel telefonic va fi dedicat solutionarii unei singure intrebari, care trebuie sa fie formulata clar si concis, astfel incat sa poata fi clarificata intr-o convorbire de cel mult 15 minute. Acest lucru ne permite sa oferim asistenta de calitate si sa sprijinim un numar cat mai mare de clienti in solutionarea rapida a problemelor de legislatia muncii.
x