Reorganizare institutie publica si preluare personal
Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra

Expert Legislatia munciiIntrebare: In subordinea CL am avut activitatea de cultura si prin hcl am transformat-o in Centru Cultural ca institutie publica cu personalitate juridica si infiintat postul de director general ,directorul care era incadrat a cerut incadrarea pe un alt post....inferior...am omis in hcl sa scriu preluarea personalului...pot numi pe altcineva pana completez prin alta hotarare si acest aspect? Postul vacant de director general il voi ocupa prin concurs conform HG 286/2011 sau OUG 118/2006.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 7.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Reorganizare institutie publica si preluare personal
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 oct 2018.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Angajarea raspunderii
Iun062025
Intrebare: O directie de asistenta sociala fara personalitate juridica, infiintata in cadrul unei primarii de oras, in baza carei legislatii este infiintata si functioneaza? De asemenea, pentru a functiona, este obligatoriu ca aceasta directie sa indeplineasca toate criteriile din Regulamentul cadru de organizare si functionare al directiei de asistenta sociala organizate in subordinea consiliilor locale ...
Mai292025
Intrebare: Un functionar public este angajat pe studii medii. Intre timp obtine o diploma de studii de nivel superior. Dupa obtinerea acestei diplome, solicita o promovare, care nu ii este aprobata, deoarece studiile nu se considera a fi in interesul institutiei, asa cum prevede OUG 57/2019. Ulterior, functionarul public este mutat pe un alt post, in cadrul institutiei, tot pe studii medii. Dupa aceasta ...
Mai232025
Intrebare: Avand in vedere ca organigrama actuala se afla intr-un litigiu prin care se solicita anularea HCL-ului de aprobare, conducerea actuala poate propune o reorganizare?
Mar132025
Intrebare: Unul dintre angajatii institutiei are in atributii si sarcina de conducator auto al autoturismului institutiei. Are ca inlocuitor un alt salariat, in situatia in care nu este la munca (CO sau CM). Este legal ca in aceeasi zi ,autoturismul sa fie condus de doua persoane (de la ora 8-12 un salariat si de la ora 12-16 alt salariat?) Si daca da, cate foi de parcurs trebuiesc intocmite zilnic pentru ...
Feb072025
Intrebare: Referitor la intrebarea mea adresata acum ceva timp, cu privire la refuzul unei dispozitii de nominalizare in comisia de concurs, va aduc la cunostinta ca reprezentantii ANFP mi-au comunicat faptul ca un functionar public poate refuza nominalizarea in aceste comisii pe criteriul lipsei competentei profesionale specifice necesare sarcinii. Sa inteleg ca daca la nivelul institutiei nu exista nici ...
Ian272025
Intrebare: Va rugam sa ne precizati daca viceprimarul comunei poate fi gestionar pentru bunurile institutiei.