DAS. Infiintare si functionare. Obligatii
Raspuns oferit de Florentina Buzea
consilier juridic, expert achizitii publice
Intrebare: O directie de asistenta sociala fara personalitate juridica, infiintata in cadrul unei primarii de oras, in baza carei legislatii este infiintata si functioneaza? De asemenea, pentru a functiona, este obligatoriu ca aceasta directie sa indeplineasca toate criteriile din Regulamentul cadru de organizare si functionare al directiei de asistenta sociala organizate in subordinea consiliilor locale ale municipiilor si oraselor, respectiv sa aiba stuctura organizatorica completa mentionata in regulamentul cadru? Iar daca nu o are, nu are nici o obligatie sa indeplineasca atributiile mentionate in regulamentul de organiare si functionare stabilit in baza acelui Regulament cadru? Solicit sprijin in lamurirea acestor aspecte, deoarece colegele de la asistenta sociala sustin ca desi directia respectiva a fost infiintata in baza HG 797/2017, are la baza un regulament de organizare si functionare aprobat printr-o hotarare a consiliului local in baza HG 797/2017, sustin ca nu au nici o obligatie in ceea ce priveste atributiile stabilite prin HG 797/2017, deoarece acel regulament nu a intrat in vigoare nici pana acum, pe motivul ca postul de asistent social este vacantsi ca nu au structura organizatorica completa stabilita de HG 797/2017 (in cadrul compartimentului fiind angajati trei functionari publici cu atributii clare pe linie de asistenta sociala). Sper ca am avut coerenta si va multumesc pentru un raspuns cat mai rapid, pe care sa il pot prezenta si conducerii.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 7.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
DAS. Infiintare si functionare. Obligatii
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 iun 2025.

Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.