Procedura recuperare amenda institutionala
Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra

Expert Legislatia munciiIntrebare: Va rugam sa ne precizati care sunt temeiurile legale pe care trebuie sa le invocam in decizia interna pe baza careia se va calcula si recupera, de la angajatii vizati, amenda pe care unitatea noastra scolara a platit-o in urma controlului efectuat de Curtea de Conturi (exista un proces verbal si o nota de constatare intocmite de Curtea de Conturi). De asemenea, daca mai sunt de parcurs si alti pasi procedurali si care sunt acestia, in vederea recuperarii sumei aferente amenzii.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 7.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Procedura recuperare amenda institutionala
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 23 iun 2018.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contabilitate
Aug052025
Intrebare: Pentru serviciile prestate (conform unui contract) in luna iulie 2025 si facturate in luna august 2025, va rugam sa ne specificati daca este corect achitarea cotei de TVA de 19%.
Aug052025
Intrebare: Suntem o institutie publica ce are in derulare un contract privind realizarea unui obiectiv de investitii. Contractul prevede ajustarea pretului conform formulei de calcul din OUG 47/2022. La stabilirea valorii ajustate a solicitarii de plata, printre celelalte elemente prevazute prin formula,este luat in calcul si indicele de cost in constructii total aferent lunii anterioare datei limita de ...
Iul262025
Intrebare: Referitor la deplasari: un angajat pleaca in deplasare in interes de serviciu si se cazeaza la hotel (pensiune), aduce factura pe care o achita din banii dansului si depune decontul pentru a primi contravaloarea cazarii. Mentionez ca noaptea de cazare este 330 lei/noapte. Ii decontez 330 lei sau doar 265 lei cat este plafonul in Hotararea 714/2018?
Iul222025
Intrebare: Judetul Salaj are in derulare 3 imprumuturi contractate de la Trezoreria Statului, cu scadentarul care cuprinde rata si dobanda datorate pana in anul 2035. Cum inregistrez in contabilitate dobanda datorata pe anii urmatori 2026-2035.
Iul222025
Intrebare: Consiliul Judetean da spre folosinta gratuita, prin contract de imprumut comodat, proces-verbal de predare primire, primariei, un microbuz in cadrul proiectului Microbuze electrice pentru elevi ... finantat prin AFM. Care sunt inregistrarile contabile pe care le are de facut primaria, de luare in gestiune si daca se cuprinde in domeniul privat al comunei, prin hotarare de consilul local.
Iul132025
Intrebare: Suntem institutie publica finantata integral din Bugetul de Stat. Avem aprobat un buget pentru PNRR, Planul National de Redresare si Rezilienta 6001 si 6003 In planul de achizitii avem aprobari in asa fel ex. Sistem Telemedicina si suma aprobata 1.000.000 lei fara TVA, nu este defalcat ce se va contine pachetul, adica pe echipamente! Intrebarea ar fi: 1. factura ce trebuie sa contina, daca ...