Inventariere. Neinregistrare obiecte de inventar
Raspuns oferit de Florentina Buzea

consilier juridic, expert achizitii publiceIntrebare: In cadrul unei primarii se constata existenta unor obiecte de inventar care nu sunt inregistrate in evidenta contabila si pentru care nici nu se cunosc documentele de intrare. Posibil, au fost recunoscute ca si materiale consumabile atunci cand au fost achizitionate. Ce se poate face in acest sens astfel incat sa fie recunoscute ca obiecte de inventat? Daca ar putea fi trecute in evidentele contabile, pe baza caror documente s-ar face acest lucru si la ce valoare? Pot fi serviciile de inventariere externalizate?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 7.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Inventariere. Neinregistrare obiecte de inventar
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 oct 2025.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contabilitate
Sep292025
Intrebare: Avem un contract de lucrari, incheiat in 2024, pentru cu o valoare de aprox 1.000.000 lei TVA inclus, care s-a incheiat cu atribuire directa fara a fi initiata achizitia prin seap, s-a publicat doar un anunt pe site-ul primariei privind initierea achizitiei. Acum, in 2025, s-a solicitat decont pentru o parte din lucrari si de la contabilitate am cerut documente justificative de la achizitii si ...
Sep252025
Intrebare: Suntem institutie publica sanitara finantata din venituri proprii si subventii de la bugetul de stat. Avem in derulare un proiect PNRR , finantare prin Ministerul Sanatatii, de digitalizare a institutului. Am achitat o factura pentru firma de consultanta din fonduri proprii. Am depus cerere de finantare si am primit banii. Va rugam sa ne ajutati cu o monografie contabila in legatura cu intregirea ...
Sep172025
Intrebare: Cum se inregistreaza in contabilitate si cum se plateste corect un panou de informare stradal, pentru proiectele de investitii, avand in vedere ca aceste panouri se pastreaza pe o perioada determinata de timp?
Aug052025
Intrebare: Pentru serviciile prestate (conform unui contract) in luna iulie 2025 si facturate in luna august 2025, va rugam sa ne specificati daca este corect achitarea cotei de TVA de 19%.
Iul222025
Intrebare: Consiliul Judetean da spre folosinta gratuita, prin contract de imprumut comodat, proces-verbal de predare primire, primariei, un microbuz in cadrul proiectului Microbuze electrice pentru elevi ... finantat prin AFM. Care sunt inregistrarile contabile pe care le are de facut primaria, de luare in gestiune si daca se cuprinde in domeniul privat al comunei, prin hotarare de consilul local.
Iul132025
Intrebare: Suntem institutie publica finantata integral din Bugetul de Stat. Avem aprobat un buget pentru PNRR, Planul National de Redresare si Rezilienta 6001 si 6003 In planul de achizitii avem aprobari in asa fel ex. Sistem Telemedicina si suma aprobata 1.000.000 lei fara TVA, nu este defalcat ce se va contine pachetul, adica pe echipamente! Intrebarea ar fi: 1. factura ce trebuie sa contina, daca ...