Delegarea de atributii personal contractual Primarie
Raspuns oferit de Florentina Buzeaautor
Intrebare: In vederea delegarii de atributii catre un angajat (personal contractual) al unei Primarii, cine are obligatia intocmiriiinformarii prealabile? La nivelul institutiei noastre secretarul general sau compartimentul juridic au intocmit intotdeauna informarile prealabile. Este corect?
Intrebari similare din categoria Angajarea raspunderii
Oct282018
Reorganizare institutie publica si preluare personal
de Nedelcu Alexandra
valabil la 28 Oct 2018
Intrebare: In subordinea CL am avut activitatea de cultura si prin hcl am transformat-o in Centru Cultural ca institutie publica cu personalitate juridica si infiintat postul de director general ,directorul care era incadrat a cerut incadrarea pe un alt post....inferior...am omis in hcl sa scriu preluarea personalului...pot numi pe altcineva pana completez prin alta hotarare si acest aspect? Postul vacant ...
Oct282018
Reziliere contract de achizitie publica. Solicitare despagubiri
de Nedelcu Alexandra
valabil la 28 Oct 2018
Intrebare: O institutie publica, in urma procesului de achizitie publica a contractat executarea unor lucrari.
Pe parcursul derularii contractului au aparut neintelegeri cu prestatorul si vrem sa reziliem contractul si sa solicitam despagubiri. Ce trebuie sa facem in acest sens?
Ian282013
Statutul societatii comerciale cu capital majoritar sau integral de stat
de Adina Popescu
valabil la 28 Ian 2013
Intrebare: Societatea noastra, este o societate pe actiuni, cu capital integral de stat, la care statul este actinar principal (Primarie, consiliul judetean)
In urma unui audit s-a pus urmatoarea intrebare: unde se incadreaza societatea noastra? ca entitate publica ? sau institutie publica?
Prin urmare, o societate pe actiuni, la ce categorie se incadreaza?