Reziliere contract de achizitie publica. Solicitare despagubiri
Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii
Intrebare: O institutie publica, in urma procesului de achizitie publica a contractat executarea unor lucrari.
Pe parcursul derularii contractului au aparut neintelegeri cu prestatorul si vrem sa reziliem contractul si sa solicitam despagubiri. Ce trebuie sa facem in acest sens?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 3.700 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1499.4 lei (TVA inclusa)
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Reziliere contract de achizitie publica. Solicitare despagubiri
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 oct 2018.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Articole similare
Iul152019
Cumul contracte de munca si program de lucru
de Nedelcu Alexandra
valabil la 15 Iul 2019
Oct282018
Reorganizare institutie publica si preluare personal
de Nedelcu Alexandra
valabil la 28 Oct 2018
Apr162018
Regulamentul General privind Protectia Datelor. Model decizie/dispozitie pentru desemnarea unui responsabil cu protectia datelor
de Adina Popescu
valabil la 16 Apr 2018
Mar122018
Model angajament de plata si decizie imputare
de Nedelcu Alexandra
valabil la 12 Mar 2018