Reziliere contract de achizitie publica. Solicitare despagubiri
Raspuns oferit de Nedelcu AlexandraExpert Legislatia muncii
Intrebare: O institutie publica, in urma procesului de achizitie publica a contractat executarea unor lucrari.
Pe parcursul derularii contractului au aparut neintelegeri cu prestatorul si vrem sa reziliem contractul si sa solicitam despagubiri. Ce trebuie sa facem in acest sens?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Reziliere contract de achizitie publica. Solicitare despagubiri
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 oct 2018.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Angajarea raspunderii
Mai162024
Delegarea de atributii personal contractual Primarie
de Florentina Buzea
valabil la 16 Mai 2024
Intrebare: In vederea delegarii de atributii catre un angajat (personal contractual) al unei Primarii, cine are obligatia intocmiriiinformarii prealabile? La nivelul institutiei noastre secretarul general sau compartimentul juridic au intocmit intotdeauna informarile prealabile. Este corect?
Iul172023
Activitatea de voluntariat nu reprezinta vechime in munca
de Nedelcu Alexandra
valabil la 17 Iul 2023
Intrebare: Voluntariatul este recunoscut ca vechime in munca?
Apr242023
Posibilitate definitivare post conducere IP
de Nedelcu Alexandra
valabil la 24 Apr 2023
Intrebare: La un angajator cu plata de la bugetul de stat, intr-un birou sunt 2 salariati: un sef si un subaltern. Seful se pensioneaza iar subalternul este numit temporar prin Decizie - sef de birou, in baza art. 30 al. 1 si 2 din Legea-Cadru 153/2017. In cazul in care se ingheata organizarea de concursuri la bugetari, care este modalitatea si baza legala pentru a fi definitivat pe post seful de birou ...
Apr122023
Schimbare atributii fisa postului
de Nedelcu Alexandra
valabil la 12 Apr 2023
Intrebare: Va rugam sa ne oferiti sprijin in legatura cu urmatoarea situatie: pana la momentul pandemiei de coronavirus, angajatii cu functia de referent din cadrul compartimentului Relatii Publice, Marketing si Proiecte culturale, pe langa alte activitati in cadrul compartimentului (participarea la proiecte educaionale, vernisaje, etc.) efectuau situruri ghidate in muzeu. In perioada pandemiei a fost ...
Iul152019
Cumul contracte de munca si program de lucru
de Nedelcu Alexandra
valabil la 15 Iul 2019
Intrebare: O persoana angajata la Inspectoratul Scolar Judetean cu contract individual de munca cu norma intreaga pe perioada nedeterminata cu program de lucru de luni pana vineri intre orele 8-16 in functia de auditor solicita angajarea la o primarie in functia de administrator public cu timp partial un sfert de norma
Persoana solicita program de lucru intre orele 16-18 sau sambata
primaria are ...
Feb062019
Conflict de interese si viza CFP
de Nedelcu Alexandra
valabil la 06 Feb 2019
Intrebare: Sunt salariat intr-oinstitutie publica, avand functia de economist, cu drept de viza CFP si reprezint din punct de vedere financiar-contabil institutia in relatiile cu ordonatorul principal, trezorerie, furnizori etc.
Managerul a intocmit o decizie, prin care sa reprezint institutia in lipsa dansului (concediu de odihna, concediu medical, delegatii).
Am inteles din alte institutii similare, ca ...