Suspendare activitate fundatie
Raspuns oferit de Irina Dumitrescu
Intrebare: Este o fundatie care a desfasurat numai activitati nonprofit; a fost infiinta in cursul anului 2012; in anul 2014, fondatorul vrea sa suspende activitatea acestei fundatii - temporar; Care este cadrul legal care permite aceasta suspendare si care sunt pasii si documentele necesare acestei suspendari?
Daca activitatea este suspendata, fundatia mai poate plati contabilul care tine evidenta raportarilor - daca se declara pe zero?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Suspendare activitate fundatie
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 feb 2014.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contabilitate
Feb262024
Intrebare: O unitate scolara are 46 de angajati de la bugetul de stat si 6 angajati platiti din fondurile bugetului local si un numar mediu de salariati de 46,5. Avand in vedere Legea nr. 448/2006 si prevederile Ordinului nr. 1001/2022, as dori sa stiu daca ma raportez la numarul total de salariati (52) sau la nr mediu de salariati (46,5) si daca unitatea scolara are obligatii platii fondului de handicap.
Feb122024
Intrebare: Municipiul Ploiesti a realizat din fonduri europene eficientizare energetica la o gradinita. In evidenta contabila a Municipiului Ploiesti este inregistrat mijlocul fix Cladire gradinita, domeniul public unitati de invatamant cont 212.09.01.02.A.04. Directia Tehnic Investitii, Serviciul Dezvoltare, Administrare Unitati de Invatamant a transmis adresa nr. 1682/ 06.02.2024 (atasata la prezenta) ce ...
Ian212024
Intrebare: Suntem club sportiv finantat din venituri proprii si subventie Consiliul Local. In anul 2023 s-a semnat un contract de finantare - sprijin financiar cu Comitetul Olimpic Roman pentru pregatire si participare la competitii internationale a sportivilor nostri. Contractul intra in vigoare la 01.09.2023 si este valabil pana la 29.02.2024. Pe baza de decont intocmit si factura emisa de club, COSR ...
Ian142024
Intrebare: La nivelul entitatii noastre (UAT, oras ....) s-a adoptat Hotarare de Consiliu Local privind aprobarea decontarii cheltuielilor cu efectuare a navetei functionarilor publici, precum si a Regulamentului pentru decontarea cheltuielilor cu naveta - cadru legal art. 417 alin (3) din OUG 57/2019 si Legii 348/10.11.2023. Este legala operatiunea de acordare a acestui drept intrucat prin adoptarea Legii ...
Ian062024
Intrebare: Suntem o institutie publica finantata integral din bugetul de stat, serviciul de ambulanta judeteana care, cu personalul operativ, medic, asistent medical si ambulantier, contractual asigura asistenta medicala la manifestari sportive, culturale si religioasa catre asociatii, fundatii, organizatii si societati comerciale, ei fiind calitate de client. Intebarea noastra ar fi: tariful pe solicitare ...
Dec232023
Intrebare: Suntem o institutie publica, respectiv muzeu. Suntem in situatia in care dorim sa stim daca avem obligativitatea de a incarca toate facturile emise de noi in programul e-Factura.