Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 29 Martie 2023 Un produs marca Rentrop&Straton

Reorganizare compartimente primarie

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Suntem o primarie comunala care necesita reorganizare compartimente si desfiintare posturi contractuale.
Speta noastra este; in cadrul Compartimentului Financiar-Contabil, Taxe si Impozite avem incadrati cu raport de munca 7 functionari publici si 2 persoane incadrate cu CIM (un sofer si un casier - care beneficiaza de stimulent de insertie pana la data de 24.07.2021).
In compartimentul Arhiva functioneaza o singura persoana contractuala in functia de arhivar. Astfel, datorita volumului mare de lucru in cadrul altui compartiment si anume Registrul Agricol, este imperios necesar sa infiintam doua functii publice in cadrul Registrului Agricol.
Intrebarea noastra este: cum putem pe cale legala sa desfiintam cele doua posturi de casier si arhivar si implicit si Compartimentul Arhiva cu eliberarea celor doua persoane contractuale din functie si care este procedura de reorganizare a institutiei?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 5.900 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1821.75 lei (TVA inclusa)
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Reorganizare compartimente primarie

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 feb 2021.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Legislatia muncii

Mar282023

Comunicare act administrativ incetare in caz de deces

de Nedelcu Alexandra valabil la 28 Mar 2023
Intrebare: Cui i se comunica actul administrativ de incetare a raportului de serviciu ca urmare a decesului functionarului public, avand in vedere art. 528 si art. 534 din OUG 57/2019?
Mai062021

Incetarea raport de serviciu zi nelucratoare

de Nedelcu Alexandra valabil la 06 Mai 2021
Intrebare: Un functionar public a solicitat incetarea raportului de serviciu incepad cu data de 15.05.2021 (aceasta data cade intr-o zi nelucratoare). Este legal ca raportul de serviciu sa inceteze cu acordul partilor intr-o zi nelucratoare asa cum a solicitat functionarul public? Sau va inceta in prima zi lucratoare care urmeaza?
Nov242020

Punere in aplicare decizie de reintegrare

de Nedelcu Alexandra valabil la 24 Nov 2020
Intrebare: Multumesc pentru raspunsul la intrebarea anterioara care suna cam asa Suntem institutie publica, directorul este ordonator principal de credite. Am facut in anul trecut reorganizare prin comasare. In urma reorganizarii o parte din redactorii sefi adjuncti au devenit redactori, posturi ocupate initial, prin concurs in institutie, functiile de conducere fiind temporare prin numire pana la ...
Nov192020

Anulare decizie reincadrare. Reintegrare pe post. Reorganizare

de Nedelcu Alexandra valabil la 19 Nov 2020
Intrebare: Suntem institutie publica, directorul este ordonator principal de credite. Am facut in anul trecut reorganizare prin comasare. In urma reorganizarii o parte din redactorii sefi adjuncti au devenit redactori, posturi ocupate initial, prin concurs in institutie, functiile de conducere fiind temporare prin numire pana la organizarea concursului. Implicit au pierdut indemnizatia de conducere. Unii ...
Apr052019

Plafon salarizare proiect personal primarie

de Nedelcu Alexandra valabil la 05 Apr 2019
Intrebare: In conformitate cu art.16 alin. 1 din Legea 153/2017, actualizata, personalul din institutiile publice nominalizat in echipele de proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile, beneficiaza de majorarea salariilor de baza cu pana la 50% si se acorda numai daca cheltuielile de personal sunt eligibile a fi rambursate din fonduri europene.( si daca cheltuielile de personal nu sunt eligibile ...
Oct282018

Protectia datelor cu caracter personal – solicitarea certificatului de cazier judiciar la angajare

de Adina Popescu valabil la 28 Oct 2018
Intrebare: Din pdv al legislatiei in vigoare privind Regulamentul European de protectie a datelor ce va intra in vigoare din luna mai, va solicitam o clarificare: -- este legal sa solicitam la angajare Certificatul de cazier judiciar al persoanelor ce urmeaza a fi angajate si sa pastram acest cazier la dosarul de personal?
x