Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 13 Iunie 2025 Un produs marca Rentrop&Straton

Reintegrare functionar public. Modificare organigrama

Raspuns oferit de Florentina Buzea
Florentina Buzea
consilier juridic, expert achizitii publice

Intrebare: Un functinar public a fost disponibilizat in urma unei reoganizari a institutiei in anul 2020. Ca urmare a acestui fapt, a inaintat o actiune in instanta pentru anularea HCL-ului prin care a fost modificata organigrama. In cadrul procesului s-a dispus reintegrarea acestuia pana la solutionarea cauzei. Ulterior cauza a fost trimisa spre rejudecare, iar acum s-a emis o sentinta de anulare a acelui HCL din anul 2020. Pana la aceasta data nu ne-a fost comunicata sentinta si nu stim exact ce contine, dar se stie ca acel HCL a fost anulat. (Intre timp organigrama a suferit o noua modificare, ca urmare a aplicarii prevederilor Legii 296/2023 si am inteles ca oricum organigrama anterioara nu mai poate fi repusa la forma din anul 2020). Functionarul respectiv solicita mutarea de pe functia pe care a fost reintegrat pana la solutionare cauzei, pe o alta functie din cadrul institutiei. Va rog sa imi spuneti daca acest lucru este legal si ce anume ar trebui sa scriu in dispozitia de mutare, daca aceasta se impune ca fiind legala.In raportul meu de specialitate trebuie sa amintesc faptul ca functionarul este reintegrat cumva temporar? La fel si in dispozitie? 


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 7.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Reintegrare functionar public. Modificare organigrama

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 iun 2025.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Modificare Contract individual de munca

Mar092025

Suspendare raport de munca functionar public. Concediu maternitate. Majorare salariala

de Florentina Buzea valabil la 09 Mar 2025
Intrebare: O institutie publica a organizat un examen de promovare in grad profesional superior (de la principal la superior) pentru un functionar public. Examenul s-a desfasurat in cursul lunii ianuarie si s-a finalizat in data de 23.01.2025. Functionarul public intra in Concediul Medical de sarcina si lahuzie incepand cu 27.01.2025. Institutia emite doua dispozitii de primar astfel : - Dispozitia de ...
Nov242023

Desfiintare post conducere conform Legii 296/2023

de Florentina Buzea valabil la 24 Nov 2023
Intrebare: Institutie publica cu personal contractual. Va rog sa-mi raspundeti la urmatoarele spete: 1) Avem un salariat angajat pe o functie de conducere care trebuie desfiintata, conform Legii 296/2023. Precizez ca nu exista o functie de conducere superioara pe care sa o poata ocupa, postul urmand a fi transformat in post de executie, pana la sfarsitul anului. Daca salariatul refuza postul de executie, ...
Iul292020

Modificare functie personal serviciu public

de Nedelcu Alexandra valabil la 29 Iul 2020
Intrebare: Daca intr-un serviciu public avem un salariat incadrat ca muncitor calificat, putem sa-i modificam functia, cu acordul lui, in functia de administrator pastrand aceeasi treapta profesionala. Mentionam ca in statul de functii postul apare ca muncitor calificat. Cu alte cuvinte, putem sa folosim in acest caz modificarea CIM prin utilizarea temeiului de modificare a felului muncii prevazut de Codul ...
Ian242020

Modificare CIM

de Nedelcu Alexandra valabil la 24 Ian 2020
Intrebare: Suntem o institutie publica, spital orasenesc, angajarile in cadrul institutiei se realizeaza prin concurs. In cazul in care in urma concursului de ocupare a unui post vacant a promovat un angajat al institutiei, cum ii se modifica incadrarea in cadrul contractului de munca si in statul de functii? Conform Art. 41. [modificarea contractului de munca] (1) Contractul individual de munca poate fi ...
Sep212019

Modificarea functiei in sectorul bugetar

de Nedelcu Alexandra valabil la 21 Sep 2019
Intrebare: Va rugam sa ne precizati daca in sistemul bugetar se poate modifica contractul individual de munca, prin act aditional, in sensul modificarii functiei salariatului, tinand cont de prevederile art. 17 alin. 3 din Codul muncii?
Aug112016

Modificare CIM in unitate administratie publica locala

de Portal Institutii Publice valabil la 11 Aug 2016
Intrebare: La nivelul institutiei avem angajati un numar de 4 persoane pe functia contractuala de casier in cadrul unui birou care se ocupa cu incasare taxe utilaje trafic greu, taxe piata, etc. Incepand cu data de 15.08.2016, taxa trafic greu urmeaza a fi depusa de detinatorii de utilaje la casieria institutiei sau desfiintata in urma unei Hotarari a Consiliului local. Din cadrul altor doua birouri care ...
x