Necesitate viza CA pe achizitii publice
Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii
Intrebare: Modificarea la Legea 95 cu atributiile Consiliului de Administratie pentru Spitale inseamna viza de CApe orice achizitie directa incepand cu suma de 50.000 lei. Acest aviz se face pe referatul de necesitate? Planul de achizitii per total? sau contracte?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Necesitate viza CA pe achizitii publice
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 13 mar 2021.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Achizitii
Mai222023
Incadrare catalog mijloace fixe telefon mobil (HG 2139/2004)
de Florentina Buzea
valabil la 22 Mai 2023
Intrebare: Am dori precizari privind incadrarea in Catalogul privind clasificarea si durata de functionare a mijloacelor fixe (HG 2139/2004) a unui telefon mobil achizitionat ca mijloac de munca, mai exact grupa si subgrupa la care se incadreaza.
Mai102023
Produse realizate prin activitatea proprie a persoanelor cu handicap
de Nedelcu Alexandra
valabil la 10 Mai 2023
Intrebare: Avand in vedere prevederile art. 78 din Legea 448/2006 actualizata si a normelor de aplicare, o institutie poate efectua achizitii de bunuri si servicii de la unitati protejate pana la 50% din valoarea fondului de handicap datorat intr-o luna, respectiv poate sa achizitioneze, pe baza de parteneriat, produse si/sau servicii realizate prin activitatea proprie a persoanelor cu handicap angajate in ...
Mai042023
Monografie contabila achizitie telefon
de Portal Institutii Publice
valabil la 04 Mai 2023
Intrebare: Va rog monografie achizitie telefon discount 100% cu valoare de1799 lei si 5272 lei.
Apr212023
Externalizare servicii contabilitate institutie publica
de Nedelcu Alexandra
valabil la 21 Apr 2023
Intrebare: In cazul unei institutii publice care are incadrate trei persoane in compartimentul de contabilitate, iar una este detasata, poate achizitiona servicii pentru realizarea atributiilor desfasurate de persoana detasata?
Apr162023
Facturi emise dupa expirarea termenului de executare a contractului
de Nedelcu Alexandra
valabil la 16 Apr 2023
Intrebare: Institutia noastra (primarie) in calitate de beneficiar are incheiat un contract de executie lucrari, lucrari ce fac obiectul unui contract de finantare cu fonduri externe nerambursabile, a carui perioada de executie a expirat fara ca executantul sa-si indeplineasca obligatiile - lucrarea nu a fost finalizata. Perioada de executie nu a fost prelungita, insa constructructorul si-a continuat ...
Apr092023
Achizitie prin procedura proprie pentru servicii de internet fara SEAP. Contract multianual
de Florentina Buzea
valabil la 09 Apr 2023
Intrebare: In cadrul unei institutii publice se pot incheia contracte pe utilitati, respectiv internet pentru barierele din parcarile publice, pe o perioada de 24 luni? Se poate face achizitia in baza unei proceduri interne, fara a fi atribuita pe SEAP? Mentionez ca in buget nu avem prevazute contracte multianuale.