Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 7 August 2025 Un produs marca Rentrop&Straton

Ajustarea TVA la contractele in derulare

Raspuns oferit de Florentina Buzea
Florentina Buzea
consilier juridic, expert achizitii publice

Intrebare: Cum ajustez TVA la contractele incheiate inainte de 01.08.2025? De exemplu, contract de furnizate produse panificatie, valoarea contractului se modifica cu 2%. Intocmesc act aditional la contractul initial privind modificarea cotei de TVA? 


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 7.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Ajustarea TVA la contractele in derulare

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 29 iul 2025.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Achizitii

Iul172022

Utilizare sistem electronic facturare in relatia B2G

de Nedelcu Alexandra valabil la 17 Iul 2022
Intrebare: Va rugam a aduce clarificari referitoare la OUG 120/2021, privind administrarea, functionarea si implementarea sistemului national privind factura electronica RO e-Factura si factura electronica in Romania, astfel: dupa data de 01.07.2022, fiind institutie publica putem efectua plati catre operatorul economic care emite factura fara a fi transmisa prin sistem RO e-Factura, respectiv transmisa ...
Oct062014

Culpa autoritatii contractante. Posibilitatea ajustarii pretului contractului

de Irina Dumitrescu valabil la 06 Oct 2014
Intrebare: Din cauza lipsei fondurilor un contract de achizitie de lucrari a fost prelungit. Acum executantul ne solicita ajustarea pretului pentru partea de contract ramasa neexecutata. Ajustarea este legala in acest caz?
Sep082014

Achizitie de servicii intracomunitare. Perioada fiscala

de Irina Dumitrescu valabil la 08 Sep 2014
Intrebare: O institutie publica este inregistrata in scopuri de TVA la trimestru. Daca in luna august a efectuat o achizitie de servicii din Franta (servicii intracomunitare), are obligatia sa schimbe perioada fiscala si sa depuna decontul de TVA lunar?
Aug012014

Achizitie program informatic. Impozit nerezidenti

de Irina Dumitrescu valabil la 01 Aug 2014
Intrebare: Ce obligatii fiscale are o institutie publica in cazul achizitionarii de softuri/licente de la nerezidenti? Sunt aceste achizitii subiectul impozitului pe nerezidenti? 
x