Monografie contabila - Iesirea din patrimoniu a cladirii, intrarea materialelor rezultate din autodemolare
Raspuns oferit de Crenguta Bodoc

expert judiciarIntrebare: Va rog sa ma indrumati cu o monografie contabila pentru urmatoarea speta: trebuie sa scot din gestiune o cladire care s-a autodemolat.
Valoarea de inventar: 23.790 lei
Amortizare calculata: 408,16 lei
Cladirea era in domeniul privat. Din auto demolare au rezultat urmatoarele: 10 metri cubi de lemn si 400 kg material feros.
Cum inregistrez in contabilitate iesirea din patrimoniu a cladirii, intrarea materialelor rezultate din autodemolare si cum stabilesc pretul respectivelor materiale?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 7.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Monografie contabila - Iesirea din patrimoniu a cladirii, intrarea materialelor rezultate din autodemolare
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 03 mar 2021.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contabilitate
Apr112025
Intrebare: Conform Ordinului 1917/12.12.2005 in cazul cheltuielilor efectuate de utilizatori pentru racordarea la reteaua electrica, reteaua de apa, gaze sau alte utilitati, daca in contractele de racordare se prevede plata unor sume pentru racordarea la retelele respective,reprezinta active fixe necorporale de natura drepturilor de utilizare si se inregistreaza in contul 205 Institutia publica a facut ...
Apr142025
Intrebare: In cadrul unitatii noastre a fost inregistrat un mijloc fix (container in contul 213), cu o valoare de 10.000 lei si pana in prezent valoarea amortizarii este de 4.000 lei. In inventarul completului exista si mobilier care a fost scos din complet. Cum inregistrez intrarea obiectelor de inventar dar si a mijlocului fix cu valoarea diminuata, intrucat obiectele de inventar sunt la valoare de 4.000 ...
Apr042025
Intrebare: Avem un numar de debitori care, prin hotarare judecatoreasca, urmeaza sa restituie sumele sau, dupa caz, acestea vor fi recuperate de executori. Intrebarea este daca penalitatile si cheltuielile de judecata calculate de executori, intra in contul de plati efectutate in ani precedenti si recuperate in anul curent, asa cum se intampla cu debitele care provin din ani precedenti. Mentionez ca ...
Mar212025
Intrebare: Suntem o institutie publica de invatamant superior si ne confruntam cu urmatoarea situatie. Au fost identificate, in urma efectuarii inventarierii anuale a patrimoniului, la anumite gestiuni au fost constate minusuri la mijloace fixe si obiecte de inventar. Au fost luate declaratii gestionarilor cu privire la cele constatate. Gestionarii au prezentat documente din care reiese ca aceste bunuri ...
Mar042025
Intrebare: Unitatea de inavatamant (institutie publica) este partener intr un proiect finantat din fonduri externe nerambursabile, pe o periada de 3 ani, derulat in baza ordonantei 133/2021. Bugetul este pe 3 alineate: 56.49.01, 56.49.02 si 56.49.03. Avem cofinantare si de la primarie, 2%. Proiectul are lista de investitii avizata de primar. Cheltuielile care se vor face vor fi: salarii si consumabile. ...
Feb282025
Intrebare: In anul 2025, conform prevederilor OUG 34/2023 se pot face achizitii de catre institutiile publice de aparatura de birou, cum ar fi aer conditionat, cuptor cu microunde, aparat de cafea?