Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 23 Iulie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Inregistrare echipament de protectie

Raspuns oferit de Crenguta Bodoc
Crenguta Bodoc
expert judiciar

Intrebare: Conform legislatiei in vigoare, avem de achizitionat pentru personalul din cadrul spitalului judetean, institutie subordonata, costume de protectie pompier cu pret unitar peste 2500,00 lei,
respectiv costum de protectie pompier -3 buc (2983,00 lei/buc), costum de protectie CBRN -1 buc (5809,00 lei), Aparat de respirat pompier -1 buc (4343,00 lei).
Avand in vedere ca pretul fiecarui echipament depaseste 2500,00 lei, acestea se pot achizitiona ca obiecte de inventar fiind considerate ca si echipament de protectie sau trebuie achizitionate ca mijloace fixe, si care ar fi codul de clasificare?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Inregistrare echipament de protectie

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 apr 2021.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contabilitate

Mai082024

Amortizare aparat medical

de Portal Institutii Publice valabil la 08 Mai 2024
Intrebare: In ce conditii putem amortiza accelerat in vederea casarii un aparat medical defect, inutil in prezent la un spital?
Apr302024

Forma si continutul documentelor financiar-contabile

de Portal Institutii Publice valabil la 30 Apr 2024
Intrebare: Doresc sa stiu care este baza legala pentru a inregistra in contabilitatea analitica bunurile intrate in patrimoniu la unitatea de masura in care se consuma efectiv. De exemplu, medicamente sunt facturate la cutie iar ele sunt eliberate la comprimate, prin urmare receptia se va face la comprimate, dar nu stiu unde regasesc mai concret documentul legislativ (am citit si Legea contabilitatii ...
Apr302024

Valoare inregistrare bunuri primite cu titlu gratuit

de Portal Institutii Publice valabil la 30 Apr 2024
Intrebare: La ce valoare inregistrez bunuri primite cu titu gratuit sau sponsorizare fara a fi specificat pretul in actul de donatie sau contractul de sponsorizare? Exemplu: un contract de sponsorizare in valoare de 5.300 lei contine 3 produse fara a fi specificata valoarea pentru fiecare produs in parte, sau alt exemplu - are specificata valorea defalcata cu TVA si fara TVA - pe care o iau in considerare?
Apr092024

Poprire venituri incasate printr-o banca comerciala

de Portal Institutii Publice valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Va rog sa ne a ajutati cu un raspuns pentru urmatoarea speta: primaria orasului incaseaza impozite si taxe locale prin ghiseul.ro, printr-o banca comerciala. Sumele incasate sunt operate in evidenta fiscala in sensul ca fiecare contribuabil este scazut din evidente cu suma platita. Aceste sume ar trebui transferate in conturile din trezorerie, numai ca operatiunea nu poate fi efectuata pe motiv ...
Mar272024

Inregistrarea unui schimb de terenuri din domeniul privat al unui UAT

de Portal Institutii Publice valabil la 27 Mar 2024
Intrebare: Care este monografia contabila pentru un schimb de terenuri dintre o institutie publica si un agent economic? Terenurile au valoare diferita rezultata in urma unei evaluari. Terenul Institutiei are o valoare de 95.400 euro, iar terenul de la agentul economic are o valoare de 101.600 eur. Cum se emite factura de catre institutie si cum se va inregistra factura primita de la agentul economic? ...
Feb262024

Obligatie plata fond de handicap

de Nedelcu Alexandra valabil la 26 Feb 2024
Intrebare: O unitate scolara are 46 de angajati de la bugetul de stat si 6 angajati platiti din fondurile bugetului local si un numar mediu de salariati de 46,5. Avand in vedere Legea nr. 448/2006 si prevederile Ordinului nr. 1001/2022, as dori sa stiu daca ma raportez la numarul total de salariati (52) sau la nr mediu de salariati (46,5) si daca unitatea scolara are obligatii platii fondului de handicap.
x