Inregistrare echipament de protectie
Raspuns oferit de Crenguta Bodoc

expert judiciarIntrebare: Conform legislatiei in vigoare, avem de achizitionat pentru personalul din cadrul spitalului judetean, institutie subordonata, costume de protectie pompier cu pret unitar peste 2500,00 lei,
respectiv costum de protectie pompier -3 buc (2983,00 lei/buc), costum de protectie CBRN -1 buc (5809,00 lei), Aparat de respirat pompier -1 buc (4343,00 lei).
Avand in vedere ca pretul fiecarui echipament depaseste 2500,00 lei, acestea se pot achizitiona ca obiecte de inventar fiind considerate ca si echipament de protectie sau trebuie achizitionate ca mijloace fixe, si care ar fi codul de clasificare?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 5.900 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1821.75 lei (TVA inclusa)
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Inregistrare echipament de protectie
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 apr 2021.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contabilitate
Feb082023
Intrebare: Va rog sa ne acordati un raspuns, conform legislatiei, privind obiectele de inventar la o institutie publica, monografie contabila pentru achizitie obiecte inventar, darea lor in folosinta si casarea lor/ scoatere din folosinta. Dupa ce perioada minima se pot casa aceste obiecte de inventar date in folosinta? Este specificat un termen?
Ian252023
Intrebare: Va rog sa ne sprijiniti prin furnizarea unei monografii contabile in urmatoarea situatie: institutie publica - muzeu, achizitioneaza bilete de intrare in muzeu (bilete tipizate), le receptioneaza si le inregistreaza in gestiunea centrala la valoarea carnetului. Biletele sunt eliberate din magazia centrala catre sectiile muzeale la valoarea nominala a biletelor. Care considerati ca este monografia ...
Iul222022
Intrebare: Institutia noastra (cultara-02) doreste sa contacteze o firma specializata/un artist plastic care sa execute serviciile de realizare si amplasare a unei placi comemorative din marmura pe care va fi scris un text (valoare de aproximativ 6.000 lei) pe fatada unei cladiri. In acest sens, s-au obtinut avizele necesare si autorizatia de construire. Aceasta achizitie trebuie incadrata in investitii ...
Iul132022
Intrebare: Primaria a derulat si finalizat un proiect pentru construire gradinita finantat din fonduri europene. Constructorul a emis doua facturi pentru ajustare pret materiale in noiembrie 2021, respectiv in ianuarie 2022 in suma totala de 83.000 lei. In sedinta din ianuarie 2022 Consiliul local nu a aprobat plata facturilor mentionate. Am primit somatie de la un cabinet de avocatura pentru plata sumei de ...
Ian182022
Intrebare: In urma inventarierii fondului de carte, s-a constatat un plus de inventar. Rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru a putea inregistra acest plus de inventar.
Dec032021
Intrebare: Suntem o institutie publica subordonata primariei, sursa G. Anul acesta avem de achitat unui angajat al institutiei, conform unei sentinte judecatoresti, concediul neefectuat pentru perioada 2019-2020, cheltuieli de judecata si dobanzi (perioada in care acesta a fost detasat in institutia nostra). Este corect ca aceasta plata sa se efectueze de la articolul bugetar 59.17?