Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 23 Mai 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Incetare CIM avand in vedere incetare mandat ales local

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Prin prezenta, va rugam sa ne comunicati daca contractele individuale de munca ale persoanelor numite in conditiile art. 548 din Codul administrativ pot inceta inainte de incetarea mandatului demnitarului sau alesului local (la propunerea demnitarului sau alesului local), respectiv daca acestea pot inceta si in alte conditii decat cele stabilite de art. 548 alin. (2) din Codul administrativ (de pilda art. 55 in integralitate din Codul muncii).


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Incetare CIM avand in vedere incetare mandat ales local

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 oct 2020.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Angajare

Mar192024

Angajare personal didactic auxiliar. Conditii

de Florentina Buzea valabil la 19 Mar 2024
Intrebare: Suntem unitate de invatamant cu nivel liceal (profil real si uman) cu peste 2.800 de angajati. Dispunem atat de buget local cat si buget de la Inspectoratul Judetean Ilfov. Dorim sa angajam o persoana pe buget local, pe didactic auxiliar pe post de referent de specialitate (cod COR 235106 - Referent de specialitate invatamant) cu timp normal de lucru (8h). Va rugam sa ne comunicati daca legea ne ...
Nov232023

Angajare paznic

de Florentina Buzea valabil la 23 Nov 2023
Intrebare: La o institutie publica avem organizat paza proprie cu 4 paznici. Putem organiza concurs de angajare daca la 2 dintre acestia le inceteaza contractul de munca? Postul de paznic este post unic?
Sep182023

Reintegrare salariat. Plata vouchere

de Nedelcu Alexandra valabil la 18 Sep 2023
Intrebare: Urmare a punerii in executare a unei sentinte civile s-a dispus reintegrarea in munca a unui angajat al institutiei (primarie), precum si plata unor despagubiri reprezentand echivalentul salariilor aferente unei perioade de timp. La aceste despagubiri s-au adaugat si cheltuielile de judecata. Intrebare: In aceasta situatie se impune si plata contravalorii voucherelor de vacanta tinand cont de ...
Sep012023

Vechimea in specialitatea studiilor

de Florentina Buzea valabil la 01 Sep 2023
Intrebare: Persoana cu studii superioare, economice, are vechime in specialitatea studiilor de 4 ani si 7 luni, (contabil in instituitie publica) plus 2 ani si 5 luni in care ocupa functia de administrator public, pentru care sunt necesare tot studii economice superioare. Am dori sa stim daca persoana in cauza poate ocupa un post de executie in grad profesioanal superior, respectiv daca cei 2 ani si 5 luni ...
Aug192023

Conditii specifice. Anunt concurs

de Nedelcu Alexandra valabil la 19 Aug 2023
Intrebare: In vederea publicarii unui anunt de angajare a unui auditor public intern, grad profesional IA/S, in cadrul unei institutii publice (personal contractual), va rugam sa ne spuneti care sunt conditiile specifice, conform legislatiei in vigoare, pe care trebuie sa le contina obligatoriu anuntul.
Dec132022

Indemnizatie membri comisie de concurs

de Nedelcu Alexandra valabil la 13 Dec 2022
Intrebare: Conform art. 30 din HG 1336/2022, membrii comisiei de concurs si ai comisiei de solutionare a contestatiilor, precum si secretarii acestora au dreptul la o indemnizatie reprezentand 10% din salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata. Va rog sa imi transmiteti punctul dvs de vedere privind modalitatea acordarii acestei indemnizatii, si anume: daca se acorda in functie de numarul de ...
x