Facturare comision cu TVA sau fara TVA
Raspuns oferit de Florentina Buzea![Florentina Buzea](https://www.portalinstitutiipublice.ro/dbimg_small/autor/avatar.png)
autor
Intrebare: O institutie publica are de incasat comision de la o societate comerciala aferent unor contracte de executie lucrari incheiate intre societate si diversi beneficiari. Lucrarile se executa pe proprietatea institutiei publice, societatea utilizand infrastructura apartinand institutiei. Comisionul se aplica la valoarea contractului inclusiv TVA sau fara TVA? Pentru comisionul ce urmeaza sa-l incaseze, institutia trebuie sa emita factura catre societate?
Intrebari similare din categoria Contracte
Iul232024
Act aditional spital clinic pentru alocatia de hrana a insotitorilor pacientilor internati in spital
de Florentina Buzea
valabil la 23 Iul 2024
Intrebare: Suntem un spital clinic de specialitate, institutie publica finantata integral din venituri proprii, in subordinea Consiliului judetean. Marea majoritate a veniturilor proprii sunt formate din contractul de prestari servicii medicale spitalicesti si ambulatorii, contract incheiat cu Casa judeteana de asigurari de sanatate (CJAS). Cum se poate contracta cu CJAS un aditional la prezentul contract ...
Feb092024
Elaborare dispozitii Primar. Contract management manager IP
de Florentina Buzea
valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: Intrebarile sunt despre indeplinirea atributiilor urmatoare intr-o institutie publica (primarie):1. Cine are obligatia intocmirii dispozitiilor primarului? 2. Cine are obligatia intocmirii draft-urilor de contracte de management (in speta contract de management pentru managerul unei institutii subordonate)?
Ian072024
Facilitati angajare persoana din sistemul de protectie a copilului
de Nedelcu Alexandra
valabil la 07 Ian 2024
Intrebare: Angajatorul doreste sa angajeze in firma o persoana care provine din sistemul de protectie a copilului. Va rog sa-mi dati detaliile in care angajatorul o poate face, beneficiind de sprijinul statului prin AJOFM si care sunt facilitatile fiscale sau financiare, atat pentru salariat cat si pentru angajator. Va rog sa ma coordonati in efectuarea pasilor necesari, precum si care sunt documentele pe ...
Iul282022
Primire facturi prin sistemul RO e-Factura
de Nedelcu Alexandra
valabil la 28 Iul 2022
Intrebare: Suntem o Entitate Publica care, teoretic, ar trebui ca incepand cu data de 1 iulie 2022 sa primeasca de la operatorii economici stabiliti in Romania aflati in relatia B2G, definita conform art. 2 alin. (1) lit. m) din OUG 120/2021 doar facturi electronice transmise prin sistemul national privind factura electronica RO e-Factura. In prezent suntem in situatia in care diversi operatori economici nu ...
Iul192021
Contract de parteneriat proiect cultural
de Nedelcu Alexandra
valabil la 19 Iul 2021
Intrebare: Se poate incheia un contract de parteneriat pentru realizarea unui proiect cultural intre o institutie publica (primarie) si o asociatie non profit, pentru prestare servicii pe o perioada de 3 zile, costurile fiind suportate 50% de catre asociatie si 50% de catre primarie? Care este baza legala si modalitatea de atribuire a contractului?
Ian252021
Retinere garantie gestionar
de Nedelcu Alexandra
valabil la 25 Ian 2021
Intrebare: Pentru constituirea garantiei unui gestionar responsabil cu mijloacele fixe legea prevede obligativitatea retinerii a 1/10 din salariul tarifar lunar sau castigul mediu pe o luna. In momentul de fata cand contributiile au trecut la angajat, cum este corect sa retinem 1/10? De exemplu, daca salariul tarifar este 5.300 lei si salariul net este 3.200 lei, retinem 530 lei sau 320 lei?