Etape organizare concurs si stabilire salariu
Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra

Expert Legislatia munciiIntrebare: O institutie publica care acorda servicii sociale va scoate posturi la concurs (personal contractual).
1. Va rog sa-mi spuneti care sunt pasii in vederea organizarii concursului?
2. Va rog sa-mi spuneti cum se vor stabili salariile:in functie de vechimea in munca si vechime in specilaitate, sau se va lua in considerarea doar vechimea totala in munca( mentionez ca nu avemo grila de salarizare primita de la ordonatorul principal de credite)?
3. Grila de salarizare este cea din Legea 153/2017?
4. Cum se determina coeficietul de ierhizare conform grilei din Legea 153/2017( va rog sa-mi dati exemplu de calcul pentru un asistent medical care are vechime in specialitate 1 an si vechime totala in munca 10 ani)?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 7.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Etape organizare concurs si stabilire salariu
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 oct 2019.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contract de munca
Mai142025
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati pentru clarificarea urmatoarei situatii: Institutia noastra are compartiment SSM-SU si serviciile privind medicina muncii se desfasoara pe baza unui contract de prestari servicii. Care sunt obligatiile medicului de medicina muncii si ale functionarului SSM referitor la fisa de aptitudine. Conform art. 22 din HG 355/2007, fisa se intocmeste in doua exemplare, unul pentru ...
Apr112025
Intrebare: Va rugam sa ne precizati daca o societate comerciala cu capital integral de stat, a carui asociat unic este reprezentat de Primarie, poate efectua angajari in conditiile legale actuale, sau OG 156/2024 se aplica si acestor societati.
Mar142025
Intrebare: Va rugam sa ne spuneti daca articolul Ordonantei de urgenta 9/2025, respectiv la art. IV punctul 10, impiedica angajarea unui salariat la un SRL cu capital integral de stat, care este pensionar de la MAPN in varsta de 56 de ani.
Feb242025
Intrebare: Avand in vedere Decizia 91/25.11.2024 a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, intr-o institutie publica (primarie) a avut loc incetarea de drept a raportului de serviciu in cazul a doi functionari publici. Cele doua persoane pot fi reangajate in aceeasi institutie,urmand a ocupa functiile de consilier personal al primarului si respectiv de consilier personal al viceprimarului?
Feb132025
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti in ce conditii poate avea loc un transfer al unui angajat cu functia de administrator financiar de la o institutie de invatamant superior la o alta instituie de invatamant superior. Avand in vedere prevederile OUG 156/2024 referitoare la suspendarea ocuparii prin concurs/examinare a posturilor vacante, prin transfer se poate ocupa un post vacant? Totodata, art. 32 alin. 4 din ...
Ian232025
Intrebare: In cadrul Spitalului Judetean de Urgenta a fost angajata o doamna doctor pe functia de medic specialist, in anul 2024, avand la momentul angajarii certificatul de medic primar, emis de Ministerul Sanatatii. Peste cateva luni, spitalul trimite cadre consiliul judetean adresa prin care solicita transformarea postului de medic specialist in medic primar pentru ca doamna doctor detine acest ...