Rectificare buget UAT dupa donatie
Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii
Intrebare: UAT este beneficiarul unei donatii in bani; conform art. 5 din Legea 273/2006 sumele se cuprind in bugetul de venituri si cheltuieli prin rectificare doar dupa incasarea lor. Intrebarea este, daca rectificarea bugetului poate fi efectuata in baza dispozitiei emise de primar sau este obligatorie emiterea unei hotarari de consiliu?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 5.900 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1821.75 lei (TVA inclusa)
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Rectificare buget UAT dupa donatie
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 dec 2021.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Institutii publice
Mar012023
Componenta comisiei de receptie servicii
de Dani Cucu
valabil la 01 Mar 2023
Intrebare: Cine poate intra in componenta comisiei de receptie servicii, in cadrul unei institutii publice? Sunt persoane care nu pot face parte din aceasta comisie?
Nov092022
Finantarea nerambursabila din fonduri publice alocate de la bugetul local a proiectelor structurilor sportive
de Portal Institutii Publice
valabil la 09 Nov 2022
Intrebare: Va rugam sa ne exemplificati modul de finantare a asociatiilor sportive din bugetul local (cadru legal si monografie contabila)
Mar042022
Transferul dreptului de proprietate de la Primarie la Ocolul Silvic
de Justinian Cucu
valabil la 04 Mar 2022
Intrebare: Va rog procedura juridico-fiscala in urmatoarea speta: primaria a achizitionat utilaje forestiere, auto, diverse, etc. din fonduri proprii, in urma desfasurarii activitatii economice - (exploatare fond forestier). Ulterior activitatea integrala s-a predat la Ocolul Silvic - RA .Cum se poate efectua transferul acestor active catre Ocolul Silvic - Reagia Autonoma, respectiv transferul dreptului de ...
Ian102022
Primarie. Productie proprie de struguri. Monografie contabila
de Portal Institutii Publice
valabil la 10 Ian 2022
Intrebare: In ce conditii legale o primarie poate sa desfasoare o activitate privind productia de struguri? Primaria doreste sa achizitioneze puieti de vie, sa-i planteze pe terenul proprietate primariei si apoi sa vanda recolta. Trebuie infiintata o societate sau se poate sa se infiinteze un compartiment in cadrul primariei? Un cadru legislativ va rog si o monografie contabila.
Sep262020
Suspendare organizare concursuri pe perioada starii de alerta
de Nedelcu Alexandra
valabil la 26 Sep 2020
Intrebare: Potrivit art. 27 alin. (3) din Legea 55/2020, in perioada starii de alerta in institutiile publice se suspenda orice tip de concurs pentru ocuparea posturilor sau functiilor vacante sau temporar vacante. Daca avem un post contractual temporar vacant de bibliotecar (in care persoana care il ocupa este in concediu crestere copil) pentru care dorim sa organizam un concurs de recrutare, se poate ...
Iul092020
Acordare ajutor repatriere inmormantare venituri proprii buget local
de Nedelcu Alexandra
valabil la 09 Iul 2020
Intrebare: Cum poate o primarie sa acorde ajutor pentru repatrierea unei persoane decedate in strainatate, respectiv ajutor de inmormantare in situatia in care unul din parinti are venituri, nu este beneficiar de ajutor social?