Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 4 Iunie 2023 Un produs marca Rentrop&Straton

Raport cheltuieli ordonator tertiar credite

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Va rugam sa ne indicati temeiul legal in baza caruia putem solicita un raport privind cheltuielile efectuate de catre un ordonator teriar de credite (directorul scolii). Avand in vedere faptul ca primarul este ordonator principal de credite si trebuie sa aprobe deschiderile de credite pentru coal, consideram ca este necesar sa primim un raport privind executia bugetara pana in prezent.


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Raport cheltuieli ordonator tertiar credite

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 nov 2019.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Institutii publice

Mai102023

Diferenta dintre studii generale si studii obligatorii. Reglementare

de Florentina Buzea valabil la 10 Mai 2023
Intrebare: Care este diferenta dintre studii generale si studii obligatorii? Unde este reglementat?
Mar312023

Suspendare de drept raport serviciu. Incapacitate temporara de munca

de Florentina Buzea valabil la 31 Mar 2023
Intrebare: As dori un punct de vedere asupra articolului mentionat mai jos, in ce situatie se aplica si cum ar trebui sa se constate aceasta situatie. Art. 513: Suspendarea de drept a raporturilor de serviciu (1) Raportul de serviciu se suspenda de drept atunci cand functionarul public se afla in una dintre urmatoarele situatii: ... i) concediu pentru incapacitate temporara de munca, pe o perioada mai mare ...
Mar252023

Incetare raport de serviciu prin acordul partilor

de Nedelcu Alexandra valabil la 25 Mar 2023
Intrebare: Daca un functionar public solicita incetarea raportului de serviciu, conform art. 516 lit. b) din OUG 57/2019, prin acordul partilor, consemnat in scris, incepand cu data de XX, iar conducerea institutiei aproba aceasta cerere cu respectarea termenului legal de preaviz. Cum ar trebui sa se emita dispozitia de incetare a raportului de serviciu: prin acordul partilor (conform art. 516 lit. b) din ...
Mar252023

Inlocuire persoana care exercita temporar functie de conducere

de Nedelcu Alexandra valabil la 25 Mar 2023
Intrebare: Intr-o institutie publica postul de Sef serviciu al unui serviciu oarecare este vacant, pe acest post vacant este numit prin dispozitie un functionar public de executie sa exercite cu caracter temporar functia de sef serviciu. Ulterior, aceasta persoana este nevoita sa lipseasca de la serviciu o perioada mai lunga de timp (3 luni), timp in care este inlocuit de un alt funcionar public de executie ...
Mar012023

Componenta comisiei de receptie servicii

de Dani Cucu valabil la 01 Mar 2023
Intrebare: Cine poate intra in componenta comisiei de receptie servicii, in cadrul unei institutii publice? Sunt persoane care nu pot face parte din aceasta comisie?
Ian242023

Posibilitate externalizare asistenta juridica

de Nedelcu Alexandra valabil la 24 Ian 2023
Intrebare: OUG 26/2012 prevedere la Art. I: (1) Autoritatile si institutiile publice ale administratiei publice centrale si locale, indiferent de modul de finantare si subordonare, societatile nationale, companiile nationale si societatile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum si regiile autonome care au in structura organizatorica personal propriu de specialitate juridica nu pot ...
x