Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 5 Decembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Plata personal centru de vaccinare

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Referitor la: Plata personalului medicosanitar si registratorii medicali, cu exceptia personalului delegat sau detasat, care isi desfasoara activitatea in cadrul centrelor de vaccinare impotriva COVID19.

La nivelul UAT X a fost infiintat centrul de vaccinare impotriva COVID19. Acesta isi desfasoara activitatea intr-un spatiu amenajat de primarie.

Personalul medico sanitar si registratorii medicali necesari functionarii acestuia au fost asigurati prin semnarea unor contracte de prestari servicii, conform prevederilor art. 1 alin. (4) lit. c) din OUG nr 3/2021 privind unele masuri pentru recrutarea si plata personalului implicat in procesul de vaccinare impotriva COVID-19 si stabilirea unor masuri in domeniul sanatatii.
In conformitate cu prevederile art.1 din Ordinul 73/2021 Plata personalului medico sanitar si a registratorilor medicali, cu exceptia personalului delegat sau detasat, care isi desfasoara activitatea in cadrul centrelor de vaccinare impotriva COVID-19 organizate de catre autoritatile publice locale sau judetene, in alte locatii decat cele organizate de catre unitatile sanitare care se afla in relatie contractuala cu casele de asigurari de sanatate, pentru serviciile prevazute la art. 3 alin. (1) din OUG nr. 3/2021 privind unele masuri pentru recrutarea si plata personalului implicat in procesul de vaccinare impotriva COVID-19 si stabilirea unor masuri in domeniul sanatatii, pentru activitatea realizata in etapele a II a si a III a ale campaniei de vaccinare, se face in baza unui contract distinct, de presatari servicii, incheiat intre personalul medico-sanitar, respectiv registratorul medical si reprezentantul legal al autoritatii publice locale sau judetene. ;
In conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) lit. a) alin. (2) si alin. (3)
(1) Cheltuielile privind plata personalului medico- sanitar si registratorii medicali, cu exceptia personalului delegat sau detasat, care isi desfoara activitatea in cadrul centrelor de vaccinare impotriva COVID-19 se finanteaza in limita sumelor aprobate prin buget, respectiv:
a) din transferuri de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Sanatatii catre bugetele locale;

(2) Finantarea cheltuielilor curente, inclusiv pentru plata personalului medico-sanitar si registratorii medicali, si a celor de capital, necesar a se efectua in vederea operationalizarii centrelor de vaccinare impotriva COVID-19 organizate in alte locaii decat cele din cadrul unitatilor sanitare care se afla in relatii contractuale cu casele de asigurari de sanatate, se asigura din transferuri de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Sanatatii catre bugetele locale.

(3) Finantarea prevazut la alin. (2) se acord in baza contractelor de finanare incheiate intre directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti cu reprezentantii legali ai autoritilor administratiei publice locale care au organizat centre de vaccinare impotriva COVID-19 in alte locatii decat cele din cadrul unitatilor sanitare care se afla in relatii contractuale cu casele de asigurari de sanatate. Modelul de contract se aproba prin ordin al ministrului sanatatii in termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta.

In momentul deschiderii centrului de vaccinare din lipsa personalului interesat, ADMINISTRATORUL PUBLIC al UAT Paulesti a incheiat un contract de prestari servicii pentru desfasurarea activitatii de REGISTRATOR in cadrul Centrului de vaccinare, IN AFARA ORELOR DE PROGRAM prevazute in contractul de management si SI IN ZILELE LIBERE, lucru confirmat de listele de prezenta, asumate de catre medicul coordonator al centrului de vaccinare.

Fata de cele prezentate mai sus va rugam sa ne transmiteti un punct de vedere cu privire la legalitate platii administratorului public, pentru activitatea desfasurata in afara orelor de program si zilele libere, in cadrul centrului de vaccinare .


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Plata personal centru de vaccinare

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 mai 2021.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Drepturi salariale

Nov222024

Acordare spor conditii periculoase sau vatamatoare de munca

de Florentina Buzea valabil la 22 Nov 2024
Intrebare: Odata cu intrarea in vigoare a Legii 153/2017, legiuitorul a stabilit ca salariile de baza pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al DGASPC, institutie publica cu personalitate juridica, sa se faca prin hotarare a Consiliului Judetean, in baza art. 11 din Legea 153/2017. Nomenclatorul functiilor necesare desfasurarii activitatilor specifice ...
Oct312024

Baza de calcul CO primar

de Florentina Buzea valabil la 31 Oct 2024
Intrebare: La data incetarii mandatului de primar, acesta solicita contravaloarea in bani a concediului de odihna ramas neefectuat. In ultimele trei luni a beneficiat de majorarea indemnizatiei cu 20 % pentru gestionare fonduri europene. Este corect ca in baza de calculul al concediului de odihna sa fie inclusa aceasta majorare?
Nov012024

Indemnizatia de hrana si diurna

de Florentina Buzea valabil la 01 Nov 2024
Intrebare: Va rugam sa ne sprijiniti prin emiterea punctului dumneavoastra de vedere juridic referitor la legalitatea acordarii indemnizatiei de hrana in perioadele in care salariatii beneficiaza de indemnizatia de deplasare, avand in vedere prevederile: Alin. (1) si (2) ale art. 18 din Legea-cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ...
Sep142024

Restituire vouchere de vacanta in caz de transfer al functionarului public

de Florentina Buzea valabil la 14 Sep 2024
Intrebare: In anul 2024 au fost acordate vouchere de vacanta in valoare integrala functionarilor publici. La un functionar public s-au incetat raporturile de munca la 31.08.2024 la o alta unitate prin transfer. La incetarea contractului individual de munca la 31.08.2024, angajatul restituie contravaloarea voucherelor de vacanta pentru perioada ramasa - respectiv 4 luni? EP are obligatia recuperarii ...
Aug312024

Punere in aplicare dispozitii Decizie ICCJ

de Florentina Buzea valabil la 31 Aug 2024
Intrebare: Avand in vedere Decizia 11 din 17 iunie 2024 (Completul pentru solutionarea recursului in interesul legii) a ICCJ, publicata in Monitorul Oficial 761 din 2 august 2024, precum si Hotararea Consiliului Judetean Iasi nr. 248/2017, atasata, va rog sa formulati o opinie referitoare la modul de punere in aplicare a deciziei mentionate pentru personalul din familia ocupationala Administratie, in sensul ...
Aug212024

Despagubiri salariale. Certificat de handicap accentuat

de Florentina Buzea valabil la 21 Aug 2024
Intrebare: Institutie publica in coordonarea Ministerului Educatiei. Avem o hotarare judecatoreasca definitiva pentru plata unor despagubiri salariale pe o perioada anterioara. La calcularea salariilor din anii anteriori s-au facut declaratii D112 rectificative pentru fiecare luna, cu retinerea contributiilor si a impozitului. Acum salariatul a adus un cerfificat de incadrare in grad de handicap accentuat, ...
x