Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 20 Aprilie 2021 Un produs marca Rentrop&Straton

Modificare posturi primarie

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Avem in organigrama compartiment salubrizare cu 4 posturi contractuale vacante deoarece serviciul a fost preluat de un an de zile de o firma din subordinea consiliului local. Dorim sa desfiintam acest compartiment si posturile sa le folosim astfel: 1 post pentru infiintarea postului de consilier in cadrul cabinetului viceprimarului, 2 posturi noi infiintate de asistenti medicali in cadrul compartimentului asistenta sociala si 1 post sef serviciu voluntar pentru situatii de urgenta necesar pt obtinerea avizului de infiintare pentru sectorul de competenta al serviciului voluntar pentru situatii de urgenta serviciu tip V1. Va rog frumos sa imi spuneti detaliat cum se procedeaza si ce documente trebuiesc intocmite de catre departamentul de resurse umane in speta relatata mai sus.


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 5.900 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1499.4 lei (TVA inclusa)
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Modificare posturi primarie

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 nov 2020.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Articole similare

Nov022019

Raport cheltuieli ordonator tertiar credite

de Nedelcu Alexandra valabil la 02 Nov 2019
Apr262016

Promovare prin transformarea postului

de Portal Institutii Publice valabil la 26 Apr 2016
Feb032016

Functii conducere spitale publice. Pensionare

de Portal Institutii Publice valabil la 03 Feb 2016
Oct192015

Posibilitate acordare stimulente

de Portal Institutii Publice valabil la 19 Oct 2015
Oct122015

Incadrare pe posturi in functie de studii

de Adina Popescu valabil la 12 Oct 2015
Iun222015

Conditii organizare consemn la domiciliu

de Portal Institutii Publice valabil la 22 Iun 2015
x