Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Justificare plati efectuate in avans

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Avand in vedere urmatoarea situatie - in luna martie a trebuit sa achizitionam in regim de urgenta materiale de protectie pentru personalul medical, neavand in stoc fiind cu plata imediat, ramanand fara disponibil pentru achitarea unor contributii la asigurarile sociale si nerespectand plata la furnizori la termenul scadent, drept pentru care am solicitat catre consiliu fonduri suplimentare care au fost alocati la o data ulterioara, in aceasta situatie pentru reintregirea disponibilului, este suficient o fundamentare in care sa explicam situatia cu care ne-am confruntat si am reglat plata?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Justificare plati efectuate in avans

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 03 mai 2020.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contabilitate

Feb262024

Obligatie plata fond de handicap

de Nedelcu Alexandra valabil la 26 Feb 2024
Intrebare: O unitate scolara are 46 de angajati de la bugetul de stat si 6 angajati platiti din fondurile bugetului local si un numar mediu de salariati de 46,5. Avand in vedere Legea nr. 448/2006 si prevederile Ordinului nr. 1001/2022, as dori sa stiu daca ma raportez la numarul total de salariati (52) sau la nr mediu de salariati (46,5) si daca unitatea scolara are obligatii platii fondului de handicap.
Dec082023

Intocmirea unei facturi de avans de catre o institutie publica

de Florentina Buzea valabil la 08 Dec 2023
Intrebare: Suntem institutie de cultura finantata din venituri proprii si subventii. In ce conditii putem face o plata in avans pentru achizitionarea unui mijloc fix aprobat in lista de investitii, dar pe care fizic il vom primi peste aproximativ 2 saptamani, furnizorul neavandu-l momentan pe stoc. Acesta a emis factura de avans, urmand ca la primirea produsului sa emita o noua factura cu storno avans.
Dec012023

Folosire dispozitie de incasare si chitanta in institutii publice

de Florentina Buzea valabil la 01 Dec 2023
Intrebare: Dispozitia de incasare conform Ordinul/ 2634/2015 se intocmeste pentru incasarile provenite din: 1. venituri din taxa de participare examen/concurs, este eliberat chitanta; 2. venituri din asigurarea asistentei medicale la manifestari sportive, culturale si la care este eliberat chitanta (incasare in numerar); 3. venituri pentru transportul bolnavilor pe baza de cerere, este eliberta chitanta. ...
Nov062023

Plata facture emisa anterior datei de 27 octombrie 2023

de Portal Institutii Publice valabil la 06 Nov 2023
Intrebare: Conform Ordonantei de urgenta nr. 90/27.10.2023, va rugam sa ne spuneti daca este corect sa se plateasca in data de 30 si 31 octombrie 2023 facturi emise in data de 27.10.2023a caror achizitie a fost facuta anterior datei de 27.10.2023. Achizitia a fost facuta pentru tonere si hartie xerox, fara contract.
Mai202023

Inregistrare plati efectuate din buget pentru proiecte cu finantare din fonduri externe nerambursabile

de Portal Institutii Publice valabil la 20 Mai 2023
Intrebare: In cazul unui proiect POR pe 2 componente, se doreste receptionarea componentei 1, respectiv strazi, avand si dotari. Proiectul a inceput in 2018, iar toate platile aferente componentelor s-au inregistrat in ctr 231 (inclusiv servicii publicitate, servicii audit, servicii transport). Cum se poate receptiona (receptia s-a facut anul trecut insa nu a fost inregistrata in contabiliate) doar ...
Mai092023

Restituire impozit aferent voucherelor de vacanta pentru salariata intrata in concediu prenatal, anterior platii impozitului

de Florentina Buzea valabil la 09 Mai 2023
Intrebare: In luna aprilie institutia noastra a acordat angajatilor sai vouchere de vacanta. In luna, mai cand vom achita impozitul pentru aceste vouchere de vacanta avem urmtoarea situatie: doua dintre angajate care au primit vouchere de vacanta proportional cu timpul lucrat au intrat in concediu prenatal. Este corect ca suma necesara pentru plata impozitelor aferente voucherelor de vacanta primite sa fie ...
x