Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 25 Septembrie 2022 Un produs marca Rentrop&Straton

Justificare plati efectuate in avans

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Avand in vedere urmatoarea situatie - in luna martie a trebuit sa achizitionam in regim de urgenta materiale de protectie pentru personalul medical, neavand in stoc fiind cu plata imediat, ramanand fara disponibil pentru achitarea unor contributii la asigurarile sociale si nerespectand plata la furnizori la termenul scadent, drept pentru care am solicitat catre consiliu fonduri suplimentare care au fost alocati la o data ulterioara, in aceasta situatie pentru reintregirea disponibilului, este suficient o fundamentare in care sa explicam situatia cu care ne-am confruntat si am reglat plata?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 5.900 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1821.75 lei (TVA inclusa)
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Justificare plati efectuate in avans

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 03 mai 2020.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contabilitate

Sep032020

Fond de dezvoltare spital cu plati restante

de Portal Institutii Publice valabil la 03 Sep 2020
Intrebare: Referitor la Fd, de dezvoltare spital conform Legii 95/2006. Se poate constitui fond de dezvoltare pentru anii 2017-2019 daca spitalul a inregistrat la sfarsitul anului plati restante? Exempu: pentru anul 2019 excedentul a fost de 304 lei (cota 20% - 61 lei), 5% corta amortizare -1.166 lei, sume din inchirieri 3.600 lei (acesta suma a fost folosita in timpul anului pentru divere achizitii), ...
Aug182020

Utilizarea sumelor aferente unor plati efectuate din bugetele anilor precedenti

de Portal Institutii Publice valabil la 18 Aug 2020
Intrebare: Avand in vedere ca in anul 2017 unitatea noastra a platit o penalitate in valoare de 800.000 lei, ulterior, in urma unei hotarari judecatoresti a recuperat in 2020 banii de la ordonatorul de credite principal, aceasta suma a fost virata in anul 2020 in contul cu indicatorul 85 Plati efectuate in anii precedenti si recuperatei n anul curent . Conform ORDONANTEI DE URGENTA nr. 9 din 27 ianuarie ...
Ian212020

Angajare, lichidare si ordonantare plati

de Nedelcu Alexandra valabil la 21 Ian 2020
Intrebare: Este corect in privinta aplicarii Ordinului 1792 c-a directorul sa delege angajarea lichidarea si ordonantarea sefilor de sectii care fac propunerea si tot ei sa puna bun de plata pe facturi consilierul juridic in baza carui ordin trebuie sa semneze de legalitate.
Aug032019

Conditii acordare avans fonduri europene

de Nedelcu Alexandra valabil la 03 Aug 2019
Intrebare: Va rog sa -mi spuneti daca un UAT poate achita un avans de 30 % din valoarea unui contract pe fonduri europene ? Avem o solicitare in acest sens din partea unui partener. Doreste sa garanteze avansul urmand sa-l storneze din facturile de executie in viitor. Care sunt documentele de garantare care pot fi aceptate de UAT ?
Mai302019

Emitere factura pentru refacturare

de Portal Institutii Publice valabil la 30 Mai 2019
Intrebare: Ce documente trebuiesc intocmite in cazul in care din consumul lunar de energie electrica si gaze, refacturam catre cateva unitati si care sunt inregistrarile corecte in contabilitate.
Mai312019

Efectuarea de operatiuni cu numerar de catre institutiile publice

de Justinian Cucu valabil la 31 Mai 2019
Intrebare: Daca institutiile publice (institutii finantate din venituri proprii) in situaii deosebite pot fi efectuate platile prin numerar, cu aprobarea ordonatorului de credite, pentru cheltuieli de volum redus, aferente bunurilor achizitionate, serviciilor prestate sau lucrarilor executate, (asta mai ales cand furnizorul nu are cont in trezorerie) noi putem ridica numerar de la trezorerie cu cec maxim ...
x