Intocmirea unei facturi de avans de catre o institutie publica
Raspuns oferit de Florentina Buzea

autorIntrebare: Suntem institutie de cultura finantata din venituri proprii si subventii. In ce conditii putem face o plata in avans pentru achizitionarea unui mijloc fix aprobat in lista de investitii, dar pe care fizic il vom primi peste aproximativ 2 saptamani, furnizorul neavandu-l momentan pe stoc. Acesta a emis factura de avans, urmand ca la primirea produsului sa emita o noua factura cu storno avans.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.900 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Intocmirea unei facturi de avans de catre o institutie publica
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 dec 2023.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contabilitate
Ian192025
Intrebare: 1. O primarie poate incheia un contract de comodat cu o peroana fizica/juridica pentru a folosi un autoturism? Cu posibilitatea cumpararii, cand se ridica restrictia impusa de OG nr. 34/2023. 2. O asociatie sportiva careia i s-au alocat bani de la primarie pentru dezvoltarea sportului pe plan local, poate achizitiona un autoturism de la o persoana fizica pentru transport fotbalisti? 3. Daca s-a ...
Nov292024
Intrebare: Suntem o primarie si dorim sa acordam suma de 300 lei fiecarui angajat pentru sarbatorile de Craciun. Daca se poate acorda, va rog a ne comunica din ce articol?
Nov262024
Intrebare: Avem o factura emisa de Autoritatea Rutiera Romana pentru prestari servicii periodice de siguranta rutiera pe drumuri judetene, emisa in baza unui contract. Pentru a efectua plata am nevoie de factura electronica din E-factura, pe care nu au incarcat-o. Sunt obligati sa utilizeze Ro-Efactura? Pot efectua plata daca nu am factura electronica?
Sep272024
Intrebare: In vederea acordarii burselor scolare - venituri mici, conform Ordinului ME nr. 5518 din 2024, venitul din salarii al unui parinte, care este scutit de impozit, ca urmare a incadrarii acestuia in grad de handicap, se considera venit net supus impozitarii, conform art. 11, al. (1) din metodologia de acordare a burselor scolare? Se ia in calcul la stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de ...
Sep142024
Intrebare: Care este suma ce poate fi acordata ca diurna, pentru un salariat al unei primarii, care a fost in delegatie in strainatate (Ungaria) in perioada 17-21 august?
Sep122024
Intrebare: Reducerea cheltuielilor bugetare prevazute de OUG 107/2024. Prevederile art. XX din OUG nr. 107/2024 se aplica atat institutiilor din subordinea autoritatilor centrale cat si institutiilor de subordonare locala? Mentionam ca suntem o institutie din subordinea Primariei Municipiului Bucuresti si dorim sa stim daca prevederile art. XX si XXI ne sunt aplicabile.