Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 29 Mai 2023 Un produs marca Rentrop&Straton

Inregistarare cheltuieli cu lucrari de intretinere si reparatii curente

Raspuns oferit de Portal Institutii Publice
Portal Institutii Publice
contabil

Intrebare: Care este procedura contabila la schimbarea unui acoperis al cladirii? Pe ce cheltuieli intra si cum se procedeaza cu tabla veche rezultata?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Inregistarare cheltuieli cu lucrari de intretinere si reparatii curente

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 feb 2021.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contabilitate

Mai182023

Inregistrare pavilion

de Portal Institutii Publice valabil la 18 Mai 2023
Intrebare: Achizitia unui pavilion de evenimente (cort), modular, demontabil, cu suprafata de 6 mp si deschidere de 6 x 6 m confectionat din structura metalica, otel si/sau aluminiu, acoperit cu poliplan, vinil ignifugat, in ce categorie de mijloc fix trebuie incadrat corect?
Mai202023

Inregistrare plati efectuate din buget pentru proiecte cu finantare din fonduri externe nerambursabile

de Portal Institutii Publice valabil la 20 Mai 2023
Intrebare: In cazul unui proiect POR pe 2 componente, se doreste receptionarea componentei 1, respectiv strazi, avand si dotari. Proiectul a inceput in 2018, iar toate platile aferente componentelor s-au inregistrat in ctr 231 (inclusiv servicii publicitate, servicii audit, servicii transport). Cum se poate receptiona (receptia s-a facut anul trecut insa nu a fost inregistrata in contabiliate) doar ...
Apr282023

Donatie teren fara valoare de la persoana fizica catre primarie. Tratament fiscal si contabil

de Florentina Buzea valabil la 28 Apr 2023
Intrebare: Care este tratamentul fiscal si contabil in urmatoarea speta: primaria a primit donatie de la o persoana fizica un imobil teren fara valoare. Cum se inregistreaza in patrimoniul unitatii?
Apr182023

Monografie contabila de inregistrare telefoane mobile cu titlu gratuit

de Portal Institutii Publice valabil la 18 Apr 2023
Intrebare: Institutia noastra a incheiat un contract cu o telefonie mobila. In urma acestui contract am primit un numar de telefoane mobile cu titlu gratuit. Ele au fost trecute pe factura cu o suma si un discount aferent, valoarea facturii finale fiind zero. Care este monografia contabila de inregistrarea acestor telefoane daca ele au valoarea finala dupa discount 0?
Mar052023

Amortizari privind imobilizarile corporale

de Dani Cucu valabil la 05 Mar 2023
Intrebare: Aparatura medicala si investitiile finantate din fonduri nerambursabile sunt amortizabile sau nu?
Feb082023

Perioada minima pentru casare. Monografie contabila achizitie obiect de inventar

de Portal Institutii Publice valabil la 08 Feb 2023
Intrebare: Va rog sa ne acordati un raspuns, conform legislatiei, privind obiectele de inventar la o institutie publica, monografie contabila pentru achizitie obiecte inventar, darea lor in folosinta si casarea lor/ scoatere din folosinta. Dupa ce perioada minima se pot casa aceste obiecte de inventar date in folosinta? Este specificat un termen?
x