Erori in statul de plata. Documente ce trebuiesc intocmite
Raspuns oferit de Portal Institutii Publice

contabilIntrebare: In cadrul aparatului de specialitate al primarului s-au facut erori in statul de plata (in iunie 2017) in sensul ca unor salariati ce au participat in diverse comisii de diciplina si comisii de evaluare manageri de cultura, le-au fost achitate sume necuvenite (o plata a fost facuta unei alte persoane decat celei indreptatite, iar celorlalte le-au fost acordate sume mai mari decat li se cuvenea). Facem mentiunea ca o parte din sume au fost restituite numerar persoanei indrituite, de catre persoana ce a primit suma in mod eronat (necuvenit).
Fata de acestea, va rog sa ne comunicati care sunt documentele ce trebuiesc intocmite cu ocazia acestor erori si care este temeiul legal? Este necesar a se intocmi si alte documente in afara declaratiei rectificative 112?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Erori in statul de plata. Documente ce trebuiesc intocmite
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 21 feb 2019.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Salarizare
Mai092023
Intrebare: In urma unei Hotarari a Consiliului Local, s-a aprobat acordarea, din veniturile proprii ale spitalului, a unui stimulent financiar lunar in suma de 2.700 lei, directorului financiar contabil al spitalului, in temeiul art 199, al 2 din Legea 95/2006. Drepturile salariale ale unui director financiar contabil sunt cele prevazute in Legea 153/2017 anexa II. Spitalul este subordonat autoritatilor ...
Feb062023
Intrebare: Ma intereseaza daca eu, ca si contabil, am dreptul sa beneficiez de o majorare salariala (ex procent de 10%) ,avand in vedere ca primaria noastra este implicata intr-un proiect pe fonduri europene nerambursabile si ce pasi trebuie sa urmez?
Se intocmeste o dispozitie a primarului, nu stiu daca m-ati putea ajuta cu un model?
Feb022023
Intrebare: Incepand cu luna ianuarie 2023, in D112 se vor introduce indemnizatiile de delegare impozabile, respectiv neimpozabile.
Mentionam ca suntem institutie publica si nu acordam indemnizatii de delegare peste limita plafonului stabilita prin Hotararea 714/2018 , respectiv Hotararea 518/1995.
Este obligatorie completarea indemnizatiei de delegare neimpozabile in D112?
Ian152023
Intrebare: 1. Va rog sa-mi spuneti ce drepturi salariale poate acorda o societate comerciala unui angajat pe postul de curatenie birouri precum si baza legala pentru acordarea acestor drepturi (de exemplu: indemnizatie de hrana sau tichete de masa, precum si valoarea acestora pe luna, vouchere de vacanta in ce cuantum etc).
2. In cazul unui minor in intretinere deducerea personala se acorda ambilor ...
Dec172022
Intrebare: Considerati ca in O.U.G. nr.168/2022 exista prevederi prin care se excepteaza de la majorarea salariilor de baza cu 10%personalul din cadrul primariilor salarizat in baza art.11 din Legea nr.153/2017
Nov142022
Intrebare: Institutia va incheia contracte de asigurare de raspundere civila profesionala, pentru prejudicii cauzate cu ocazia indeplinirii atributiilor specifice in exercitarea indeplinirii atributiilor specifice in exercitarea mandatului sau in temeiul contractelor individuale de munca.
Intrucat evidentierea lor se va face pe titlul I Cheltuieli de personal, alineatul Alte drepturi salariale in natura, ...