Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 7 Octombrie 2022 Un produs marca Rentrop&Straton

Decontare contravaloare facturi privind ajustarea de pret la materiale

Raspuns oferit de Portal Institutii Publice
Portal Institutii Publice
contabil

Intrebare: Primaria a derulat si finalizat un proiect pentru construire gradinita finantat din fonduri europene. Constructorul a emis doua facturi pentru ajustare pret materiale in noiembrie 2021, respectiv in ianuarie 2022 in suma totala de 83.000 lei. In sedinta din ianuarie 2022 Consiliul local nu a aprobat plata facturilor mentionate. Am primit somatie de la un cabinet de avocatura pentru plata sumei de 83.000 lei + 12.000 lei penalitati. In sedinta din 06 iulie 2022 s-a aprobat marirea devizului general prin cresterea cheltuielilor neeligibile cu suma de 91.000 lei in care sunt cuprinse si facturile de majorare pret.
1. In conditiile date pot plati facturile si penalitatile daca vor fi facturate?
2. Am procedat corect ca nu am inregistrat in contabilitate factura emisa in ianuarie 2022?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 5.900 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1821.75 lei (TVA inclusa)
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Decontare contravaloare facturi privind ajustarea de pret la materiale

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 13 iul 2022.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contabilitate

Ian182022

Monografie contabila pentru plus de inventar

de Portal Institutii Publice valabil la 18 Ian 2022
Intrebare: In urma inventarierii fondului de carte, s-a constatat un plus de inventar. Rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru a putea inregistra acest plus de inventar.
Dec032021

Decontarea despagubirilor civile. Inregistrari contabile

de Portal Institutii Publice valabil la 03 Dec 2021
Intrebare: Suntem o institutie publica subordonata primariei, sursa G. Anul acesta avem de achitat unui angajat al institutiei, conform unei sentinte judecatoresti, concediul neefectuat pentru perioada 2019-2020, cheltuieli de judecata si dobanzi (perioada in care acesta a fost detasat in institutia nostra). Este corect ca aceasta plata sa se efectueze de la articolul bugetar 59.17?
Aug132021

Intrari active fixe amortizabile integral

de Portal Institutii Publice valabil la 13 Aug 2021
Intrebare: O instituie publica finantata integral de la Bugetul de Stat prin Ministerul Sanatatii primeste definitiv active fixe corporale functionabile, dar amortizate integral conform HG 841/1995, aprobat de ordonator principal de credite. Cum se procedeaza in evidenta contabila: 1. Trebuie o comisie interna pentru a valorifica, i a da o durata normala de utilizare noua a activelor fixe amortizate ...
Iun122021

Inregistrare virare cota 50% din veniturile din chirii catre primarie

de Crenguta Bodoc valabil la 12 Iun 2021
Intrebare: Curtea de conturi mi-a lasat masura sa virez cota de 50% (din incasare chirii) catre primarie. Pentru anul 2019 trebuie sa virea aproximativ 19.000 lei, iar de anul acesta cota de 50%. Cum fac inregistrarile contabile?
Apr212021

Inregistrare echipament de protectie

de Crenguta Bodoc valabil la 21 Apr 2021
Intrebare: Conform legislatiei in vigoare, avem de achizitionat pentru personalul din cadrul spitalului judetean, institutie subordonata, costume de protectie pompier cu pret unitar peste 2500,00 lei, respectiv costum de protectie pompier -3 buc (2983,00 lei/buc), costum de protectie CBRN -1 buc (5809,00 lei), Aparat de respirat pompier -1 buc (4343,00 lei). Avand in vedere ca pretul fiecarui echipament ...
Feb012021

Inregistarare cheltuieli cu lucrari de intretinere si reparatii curente

de Portal Institutii Publice valabil la 01 Feb 2021
Intrebare: Care este procedura contabila la schimbarea unui acoperis al cladirii? Pe ce cheltuieli intra si cum se procedeaza cu tabla veche rezultata?
x