Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 27 Mai 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Conditii plata fond de handicap

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Suntem o primarie ce avem angajati 35 de persoane in aparatul primarului si 46 persoane angajate ca asistenti personali ai persoanelor cu handicap. In aceasta situatie, avem obligatia de a plati fond de handicap? Asistentii personali sunt tratati ca simpli angajati si se considera ca insitutia are peste 50 de angajati sau aceasta categorie este exceptata?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Conditii plata fond de handicap

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 oct 2023.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Salarizare

Feb062023

Conditii majorare salariala fonduri europene

de Nedelcu Alexandra valabil la 06 Feb 2023
Intrebare: Ma intereseaza daca eu, ca si contabil, am dreptul sa beneficiez de o majorare salariala (ex procent de 10%) ,avand in vedere ca primaria noastra este implicata intr-un proiect pe fonduri europene nerambursabile si ce pasi trebuie sa urmez? Se intocmeste o dispozitie a primarului, nu stiu daca m-ati putea ajuta cu un model?
Iun212022

Lege pentru modificarea si completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice si pentru stabilirea unor masuri fiscal-bugetare (PL-x nr. 21/2022)

de Adina Popescu valabil la 21 Iun 2022
Intrebare: Avand in vedere aplicare majorare plx 21/2022, va rugam sa ne lamuriti si in cazul in care in institutia noastra salariatii sunt incadrati in conformitate cu art.11 alin. (1) din Legea 153/2017.
Iul142017

Salarizarea personalului platit din fonduri publice. Aplicarea art. 19 din lege

de Adina Popescu valabil la 14 Iul 2017
Intrebare: Referitor la art. 19 alin. (1) din Legea salarizarii 153/2017, care spune ca salariul de baza pentru functiile de conducere se stabileste de catre conducatorul institutiei publice, in raport cu responsabilitatea, complexitatea..etc. Cum este realizabil acest lucru cand avem acele grile cu salariile de baza la care trebuie sa ne raportam.
Iul052017

Legea-cadru privind salarizarea personalului platit din fonduri publice. Administratia publica locala. Norme metodologice

de Adina Popescu valabil la 05 Iul 2017
Intrebare: Suntem primarie de oras cu peste 10000 locuitori. Va rugam sa ne ajutati cu Norme metodologice in aplicarea legii salariale unice.
Mar302015

Procent spor CFP conform Legii 284/2010

de Portal Institutii Publice valabil la 30 Mar 2015
Intrebare: Legea 2842010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, prevede la art. 20(4) faptul ca "Pentru persoanele care exercita activitatea de control financiar preventiv, pe perioada de exercitare a acestuia, salariul de baza detinut se majoreaza cu 4 clase de salarizare succesive suplimentare". La curs dvs. ne-ati spus ca persoana care exercita controlul financiar ...
Nov272014

Incadrare gresita. Remediere

de Adina Popescu valabil la 27 Nov 2014
Intrebare: In cazul in care in cadrul institutiei noastre un Consilier Juridic gradul II a fost promovat in anul 2011 in functia consilier juridic gradul I cu salariul de incadrare de 1322 la care se aduga restul sporurilor, iar in 2014 urmeaza sa promoveze in functia de Consilier Juridic gradul IA,  in OUG 10/2008 salariul de incadrare al acestui grad IA este de 1475 iar in cadrul institutiei noastre nu ...
x