Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 4 Noiembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Cheltuieli pana la aprobarea bugetului aferent anului 2021

Raspuns oferit de Crenguta Bodoc
Crenguta Bodoc
expert judiciar

Intrebare: In bugetul de anul trecut, respectiv provizoriu 1 pe 12 din acest an, la articolul 200200 reparatii avem suma de 160.000 lei, in bugetul pe 2021 care nu este semnat inca avem suma de 60.000. Putem semna un contract de reparatii si sa facem plata pe suma de aproximativ 90.000 lei acum?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Cheltuieli pana la aprobarea bugetului aferent anului 2021

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 mar 2021.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contabilitate

Sep272024

Plata servicii in valuta. Institutie publica din sistemul sanitar

de Florentina Buzea valabil la 27 Sep 2024
Intrebare: Suntem institutie publica din domeniul sanitar finantata din venituri proprii si subventii de la bugetul de stat. Incasam venituri proprii din serviciile prestate, respectiv prestatii medico-legale pentru populatie si istitutii ale statului. Avem un cont de trezorerie prin care se fac incasarile si casieria proprie unde este disponibil si un pos, incasarile fiind prin banca. Avem solicitari de la ...
Iul262024

RO e-Factura Primarie

de Florentina Buzea valabil la 26 Iul 2024
Intrebare: In legatura cu aplicatia RO e-Factura, primaria trebuie sa se inroleze, avand in vedere ca nu este operator economic, singurele facturi care se emit, reprezinta refacturare utilitati la agentii economici care isi desfasoara activitatea in sediile unitatii teritorial administrative, precum si medicii de familie, iar celalalte categorii de facturi sunt pentru cv chirie sau concesiune a domeniului ...
Iul262024

Executare silita. Tert poprit

de Florentina Buzea valabil la 26 Iul 2024
Intrebare: Ca urmare a primirii unei adrese din partea unui birou de executare judecatoreasca, institutia noastra Consiliul Judetean Constanta, a fost instiintata cu privire la dispunerea unei popriri asupra sumelor datorate de catre institutia noastra catre debitorul Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta (spital public finantat integral din venituri proprii, ce functioneaza pe principiul autonomiei ...
Feb152024

Acordare sprijin financiar unitati de cult si asociatii sportive

de Florentina Buzea valabil la 15 Feb 2024
Intrebare: Va rugam sa ne comunicati un punct de vedere referitor la acordarea sprijinului financiar pentru unitatile de cult si asociatia sportiva de pe raza comunei. Potrivit legislatiei in vigoare, exista un procent din veniturile proprii cuprinse in buget pe care putem sa-l alocam asociatiei sportive si unitatilor de cult?
Nov292023

Reglementari privind inventarierea. Subinventarierea efectuata de catre gestionari

de Florentina Buzea valabil la 29 Nov 2023
Intrebare: As dori o baza legala pentru efectuarea de catre gestionari a subinventarelor. Este vorba de o institutie publica.
Nov192023

Primarie. Utilizare eFactura

de Nedelcu Alexandra valabil la 19 Nov 2023
Intrebare: Suntem o primarie care emite facturi pentru inchiriere spatii, catre o Regie a padurilor, OCPI si SRL-uri. Institutia publica este obligata sa transmita aceste facturi prin e-factura? Care este baza legala?
x