Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 29 Martie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Achizitionare bunuri consiliu judetean. Rapunderea privind gestiunea bunurilor

Raspuns oferit de Irina Dumitrescu
Irina Dumitrescu

Intrebare: Suntem un consiliu judetean si printr-un contract de finantare nerambursabila au fost achizitionate bunuri cu destinatia spitalul judetean, aflat in subordinea noastra. Deoarece contractul de finantare prevede ca nu avem voie sa le instrainam timp de 5 ani de la finalizarea proiectului, bunurile nu au foast transferate in patrimoniul si in contabilitatea spitalului, dar au fost date in folosinta acestuia. Cine are in aceste conditii rapunderea privind gestiunea bunurilor? La inventarierea anuala a patrimoniului Consiliului judetean, cine semneaza listele de inventar la gestionar, gestionarul nostru sau gestionarul institutiei care le are in folosinta?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Achizitionare bunuri consiliu judetean. Rapunderea privind gestiunea bunurilor

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 apr 2015.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contabilitate

Nov292023

Reglementari privind inventarierea. Subinventarierea efectuata de catre gestionari

de Florentina Buzea valabil la 29 Nov 2023
Intrebare: As dori o baza legala pentru efectuarea de catre gestionari a subinventarelor. Este vorba de o institutie publica.
Mar282021

Inregistrarea in contabilitate a bunurilor realizate in atelierele proprii de productie

de Crenguta Bodoc valabil la 28 Mar 2021
Intrebare: O institutie de spectacole dublu finantata. Care este monografia contabila pentru inregistrarea in contabilitate a bunurilor realizate in atelierele proprii de productie (pictura, tamplarie, butaforie, etc) si care este baza legala? Care este valoarea la care aceste bunuri (obiecte de inventar, mjloace fixe) realizate in atelierele proprii de productie se inregistreaza in contabilitate?
Dec082020

Spital suport Covid. Inventarierea anuala

de Crenguta Bodoc valabil la 08 Dec 2020
Intrebare: Avand in vedere ca spitalul este desemnat spital Covid, se mai desfasoara inventarierea anuala? In ce conditii?
Oct262020

Casare a mijloacelor fixe

de Portal Institutii Publice valabil la 26 Oct 2020
Intrebare: Propunerile de casarea a mijloacelor fixe sau a altor bunuri e obligatoriu sa se faca anual?
Oct282019

Comisia de receptie a bunurilor si serviciilor achizitionate

de Nedelcu Alexandra valabil la 28 Oct 2019
Intrebare: Care este temeiul legal in baza caruia este obligatorie constituirea si care reglementeaza modul de functionare al unei comisii de receptie a bunurilor si/sau serviciilor achizitionate de la furnizori ? Exista reglementari referitoare la efectuarea receptiei privind numarul de membrii prezenti la receptie? Daca s-a constituit o comisie cu 5 membrii titulari si 2 membrii supleanti, se accepta ...
Mai212019

Eroare de evaluare. Diferenta valoare bunuri

de Portal Institutii Publice valabil la 21 Mai 2019
Intrebare: In urma compararii valorilor bunurilor inregistrate in situania financiara cu valorile bunurilor din domeniul public al statului, pentru bunurile pe care le avem in administrare conform anexei nr. 3 din HotarareaGuvernului nr. 1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor, s-a identificat o diferenta de 5.40 lei, la o baraca metalica, diferenta provenind dintr-o eroare de ...
x