Achizitie publica directa. Determinare valoare contract
Raspuns oferit de Alina Elena

Consultant fiscalIntrebare: Institutia noastra efectueaza lucrari de marcaje rutiere pe drumurile judetene pentru care achizitioneaza : vopsea (cod CPV 1), diluant (cod CPV 2) si microbile (cod CPV3). Cum este corect sa calculam suma pana la care putem achizitiona fiecare din aceste componente prin achizitie directa ?
a. putem merge cu fiecare dintre ele, pe fiecare CPV in parte pana la limita maxima a achizitiei directe sau
b. se considera ca un tot unitar (deoarece sunt folosite pentru acelasi tip de lucrare si nu pot fi utilizate in mod independent) si trebuie sa ne incadram cu CPV1 +CPV2 +CPV3 in pragul maxim admis al achizitiei directe?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Achizitie publica directa. Determinare valoare contract
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 23 iul 2020.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Achizitii
Aug082023
Intrebare: Avem rugamintea sa ne precizati daca Primaria poate achizitiona un autoturism 4*2 hibrid, pentru care s-a obtinut un voucher de 7.000 lei conform art. 7, alin. (2) al ghidului de finantare a programului de stimulare a innoirii Parcului auto national 2020-2024, avand in vedere restrictiile ordonantei de urgenta 34/2023.
Aug042023
Intrebare: In cadrul unui contract de lucrari (instalare diferite elemente pe strazi) valabil pana la 31.08.2023 daca se transmite catre executant un ordin de sistare lucrari, se prelungeste automat valabilitatea contractului? In ordin va fi comunicat si motivul pentru care Autoritatea Contractanta a decis acest lucru. Mentionez ca in contract nu este stipulata o clauza ca in cazul se suspenda lucrarile, ...
Iun202023
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu o opinie in ceea ce priveste posibilitatea efectuarii unei plati directe catre un subcontractant specificat in cadrul procedurii de achizitii, respectiv ulterior mentionat in contractul de prestari servicii, fiind specificat in contract posibilitatea platii directe catre subcontractant. In acest caz cine factureaza serviciile efectuate de catre subcontractant, operatorul ...
Mai302023
Intrebare: Serviciul de utilitati publice a orasului, infiintat in cadrul Primariei, doreste achizitionarea unor autospeciale prin leasing. Va rugam sa ne ajutati cu cadrul legal si metodologic privind achizitionarea acestuia.
Mar042023
Intrebare: Avand in vedere art. VI alin. (1) si alin. (2) din OUG 133/2022, unde autoritatea contractanta e obligata sa incheie contracte subsecvente la o frecventa de minimum un an in cadrul unui Acord-Cadru conditie pentru obtinerea licentei ANRSC, noi intelegem ca ar trebui sa incheiem un contract subsecvent pe minimum 12 luni (exemplu: perioada 03-2023 pana in 03-2024), ori conform Legii 98/2016 nu ...
Ian212023
Intrebare: Va rugam sa ne precizati daca o primarie poate achizitiona un autoturism specializat (salubritate, pompieri etc.) second - hand, din strainatate si din tara. Daca da, va rugam sa ne precizati metodologia de urmat.